کد خبر : 1674604 | 29 اسفند 1398 ساعت 16:35 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

استیو مک منمن:

بعید می دانم رئال به سراغ پوگبا برود

ستاره انگلیسی سابق رئال و لیورپول معتقد است که پل پوگبا در یونایتد خواهد ماند و رئال به سراغ او نخواهد رفت.

بعید می دانم رئال به سراغ پوگبا برود

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا این روزها اختصاصی تمرین می کند تا در صورت از سرگیری لیگ برتر بتواند در 9 هفته پایانی مهره ای موثر برای منچستریونایتد باشد. او که بخش اعظمی از فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده، سخت در تلاش است تا بتواند در حساس ترین مقطع کمک کند یونایتد سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

 

 

1477243

 

 

این در حالی است که بار دیگر شایعات مربوط به انتقالش به رئال شنیده می شود و به خصوص پس از مصاحبه مینو رایولا(ایجنت پوگبا) با مارکا و ابراز علاقه او برای اینکه در نهایت انتقال پوگبا را نهایی کند، گمانه زنی ها در مورد ستاره فرانسوی شروع شده است.

 

 

1349406

 

 

استیو مک منمن در مورد آینده پوگبا و احتمال انتقالش به رئال گفت:« او امسال به اندازه کافی بازی نکرده تا رئال را واقعا بار دیگر علاقه مند به خود کند و فکر نمی کنم او برای رئال یک گزینه خرید تابستانی باشد. اگر پوگبا در یونایتد بماند و به فرم خوب خودش برگردد، بدون شکل مشکلی برای بازگشت به ترکیب اصلی تیمش نخواهد داشت. ماتیچ و ماتا یک سال مسن تر شده اند و پوگبا می تواند کنار برونو فرناندز، زوج خطرناکی در خط میانی تشکیل دهد. 

تا زمانی که پوگبا مصدوم نباشد، هیچ مشکلی برای حضور در ترکیب ثابت یونایتد نخواهد داشت چرا که بازیکنی بسیار باکیفیت است.

در نهایت اما این یک واقعیت است که در هر پنجره نقل و انتقالاتی، شاهد انتشار شایعاتی در مورد جدایی او هستیم. امسال هم باید در نهایت دید نظر نهایی خودش چه خواهد بود. اینکه می خواهد بماند یا به تیمی دیگر برود.»

 

دیدگاه‌ها