کد خبر : 1674674 | 01 فروردين 1399 ساعت 15:47 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

رونالد کومان:

امیدوارم یک روز بتوانم در بارسا سرمربیگری کنم

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، ابراز امیدواری کرد که روزی هدایت بارسلونا را برعهده بگیرد.

امیدوارم یک روز بتوانم در بارسا سرمربیگری کنم

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان در چند مقطع تا آستانه انتخاب به عنوان سرمربی بارسلونا پیش رفت اما نهایتاً به دلایل مختلف چنین اتفاقی عملی نشد. با این وجود طی ماه های اخیر دوباره شایعاتی درباره حضور این هلندی روی نیمکت بلوگرانا شنیده شده است؛ اتفاقی که البته به نظر می‌رسد تا پایان رقابت های یورو که یک سال هم به تعویق افتاده، غیر ممکن خواهد بود.

 

کومان حالا دوباره ابراز امیدواری کرده که روزی هدایت آبی اناری ها را بر عهده بگیرد. او در این باره گفت: " بارسلونا با من تماس گرفت اما پاسخ منفی دادم چرا که به تیم ملی هلند تعهد دارم. من حالا اهداف خاص خودم را با هلند دارم."

 

 

1486295

 

 

کومان در ادامه گفت: " بارسلونا همیشه می تواند چیزهای بزرگی کسب کند. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند. من عشق زیادی نسبت به این شهر دارم بنابراین امیدوار هستم که بتوانم روزی در بارسلونا سرمربی گری کنم."

 

در قرارداد کومان با تیم ملی هلند بندی وجود دارد که در صورت پیشنهاد بارسلونا او می تواند راهی این تیم شود. با این وجود چنین بندی تنها بعد از برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های اروپا فعال خواهد شد. پس باید منتظر ماند و دید که آیا این هلندی بالاخره هدایت بلوگرانا را بر عهده خواهد گرفت یا خیر.

دیدگاه‌ها