کد خبر : 1674751 | 02 فروردين 1399 ساعت 13:24 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا در مورد ادامه فصل:

فصل لالیگا باید به پایان برسد

کارشناسان فوتبال اسپانیا نظرات متفاوتی در مورد شرایط ادامه فصل جاری دارند.

فصل لالیگا باید به پایان برسد

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به شیوع ویروس کرونا و متوقف شدن روند برگزاری رقابت های لالیگا، شرایط عجیبی بر فوتبال اسپانیا حاکم شده و مشخص نیست شرایط چه زمان عادی خواهد شد. نشریه مارکا سراغ برخی کارشناسان رفته و نظرات آنها در مورد ادامه فصل را جویا شده است.

 

اونای امری که با خانواده اش در والنسیا قرنطینه شده اند گفت: "تمرینات همه تیم ها متوقف شده، اما برنامه کار فردی در خانه پیش می رود. بنابراین عادلانه این است که هنگام از سر گرفته شدن مسابقات، همه تیم ها زمان فرصت یکسانی، خواه هفت، 10 یا 14 روز برای آماده سازی داشته باشند. من به گروه فنی که شامل مربی بدنسازی، پزشکان و ... اعتماد زیادی دارم و در نهایت آخر آنها هستند که میزان آمادگی بازیکنان را مشخص می کنند."

 

1486652

 

گوستاوو پویت، بازیکن سابق اوروگوئه نیز گفت: "اگر نتوانید تمرین کنید، که منظورم دویدن، پریدن و بازی با توپ است، پس شما نیاز به طی کردن روند آماده سازی مانند پیش فصل دارید، اما جدا از این موضوع فکر می کنم فصل باید بله به پایان برسد. برنامه ریزی مجدد برای فصل آینده بسیار منطقی تر از تعلیق فصل فعلی است."

 

خاوی گارسیا نیز گفت: "اگر روند تمرینات به طور کامل متوقف شد نیاز به تمرینات آماده سازی وجود دارد. اما پاسخ در حال حاضر روشن نیست و باید دید فعالیت بازیکنان تا چه اندازه متوقف شده است."

 

دیگو فورلان که در حال حاضر هدایت تیم پنارول را بر عهده دارد نیز گفت: "در حال حاضر تشخیص شرایط دشوار است. فکر می کنم وقتی به تمرین بازگردیم، حداقل به دو هفته زمان نیاز داریم تا بتوانیم برای حضور در بالاترین سطح آماده شویم."

 

سرانجام خوانما لیلو که در حال حاضر در مادرید و در انتظار برای پرواز به چین است گفت: "این یک سوال بی پاسخ است، زیرا هیچ کس نمی داند مسابقات قرار است چه زمان شروع شود. در حال حاضر همه چیز روی هوا است."

دیدگاه‌ها