کد خبر : 1675105 | 06 فروردين 1399 ساعت 23:44 | 39.9K بازدید | 0 دیدگاه

روبیالس:

انتخاب بارسلونا به عنوان قهرمان منصفانه نیست

لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، می گوید که با پایان یافتن کابوس کرونا لالیگا نیز از سر گرفته خواهد شد.

انتخاب بارسلونا به عنوان قهرمان منصفانه نیست

به گزارش "ورزش سه"، مدتی است که رقابت های فوتبال در سراسر اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده و هیچ دیداری برگزار نمی شود. لالیگا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مسابقات آن تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است.

 

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا یعنی لوئیس روبیالس ابراز امیدواری کرد که با پایان یافتن ویروس کرونا، رقابت‌های لالیگا دوباره از سر گرفته شود. او در این باره گفت: " زمانی که دولت مجوز شروع مجدد رقابت‌ها را صادر کند، قطعاً ما نیز از آن پیروی خواهیم کرد و بازی ها از سر گرفته خواهد شد.

 

 

1485174

 

 

در مقطع کنونی مهمترین چیز برای ما حفظ سلامتی بازیکنان است و تنها با پایان یافتن این کابوس( ویروس کرونا) رقابت‌ها دوباره از سر گرفته خواهد شد. انجام هر عمل دیگری در این باره کاملاً به دور از انصاف خواهد بود"

 

روبیالس درباره شایعاتی که پیرامون برگزاری رقابت‌ها در فاصله هر دو روز یکبار مطرح می‌شود نیز گفت: " انجام بازی در فاصله هر دو روز یک بار امری غیرممکن است چراکه در این صورت با مصدومیت های متوالی بازیکنان روبرو خواهیم شد."

 

روبیالس در پایان گفت: " این منصفانه نیست که بارسلونا را قهرمان فصل جاری معرفی کنیم، برنده و بازنده باید درون زمین مشخص شوند، امیدوارم که مسابقات از ماه می باز هم از سر گرفته شوند اما فکر نمیکنم که اینگونه باشد و احتمالا زمان تعلیق تمدید خواهد شد"

دیدگاه‌ها