کد خبر : 1675219 | 06 فروردين 1399 ساعت 14:43 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از ماه ها انتظار برای رخ دادن معجزه

رئیس هیات مدیره استقلال عزادار شد

رییس هیئت مدیره استقلال بعد از ماه ها انتظار برای رخ دادن معجزه امروز در غم از دست دادن همسر خود به سوگ نشست.

رئیس هیات مدیره استقلال عزادار شد

به گزارش "ورزش سه"، از چند ماه قبل اسماعیل خلیل زاده و خانواده اش با شوک بزرگی روبرو شدند. سکته مغزی باعث شد تا همسر خلیل زاده به کما برود و ماه ها روی تخت بیمارستان در کما قرار داشته باشد و از یکی دو ماه قبل با تشدید وضعیت و خونریزی مغزی به ICU منتقل گردد.


در شرایطی که این اتفاق ناگوار روزها و ساعات بسیار سختی را برای رییس هیات مدیره استقلال و خانواده اش رقم زد در تمام هفته هایی که همسر و فرزندان این مادر در انتظار رقم خوردن معجزه ای برای خروج از کما و باز کردن چشمان او بودند تلاش های شبانه روزی پزشکان بیمارستان شهر رشت بی نتیجه ماند تا سرانجام امروز همسر اسماعیل خلیل زاده در بدترین شرایط ممکن چشم از جهان فرو ببندد.


رئیس هیات مدیره استقلال که به خاطر سرکشی از وضعیت همسر و پیگیری امور درمانی او درست در روزهایی که شهر رشت و استان گیلان در پیک بیماری کروناویروس قرار داشت بارها راهی بیمارستان شد در نهایت خود با ابتلا به این ویروس مهلک از اولین روزهای نوروز 99 با تشدید وضعیت جسمانی در بیمارستان فیروزگر تحت درمان قرار گرفت تا در اوج مبارزه برای بازگرداندن سلامتی با این خبر تلخ روبرو شود.


خانواده اسماعیل خلیل زاده در ابتدا قصد نداشتند این خبر را به رئیس هیات مدیره استقلال که خود شرایط چندان مساعدی از نظر روحی و جسمانی نداشت، بدهند اما با سماجت و پیگیری های او در نهایت خبر از دست دادن همسر و داغدار شدن به گوش او رسید تا شرایط بسیار سختی بر خانواده خلیل زاده حاکم شود.


"ورزش سه" به نوبه خود این حادثه تلخ را به اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره استقلال و خانواده اش تسلیت عرض می کند و برای آن مرحومه علو درجات و آرامش الهی و برای بازماندگانش از خداوند منان طلب صبر دارد.

دیدگاه‌ها