کد خبر : 1675235 | 06 فروردين 1399 ساعت 15:26 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

شیث رضایی: دوست دارم وارد دنیای بازیگری شوم!

کاپیتان سابق پرسپولیس که روزهای تلخ و شیرین و البته پرحاشیه‌ای را در جمع سرخپوشان پشت سر گذاشت، همچنان از علی دایی گلایه دارد.

شیث رضایی: دوست دارم وارد دنیای بازیگری شوم!

به گزارش "ورزش سه"، شیث رضایی یکی از جنجالی‌ترین کاپیتان‌های باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود. بازیکنی که خیلی زود چهره شد و توانست حتی به بازوبند این باشگاه دست یابد ولی خیلی زود نیز مسیرش از فوتبال دور شد. او در روزهایی که مردم با توجه به شیوع کرونا در قرنطینه هستند، صحبت‌های جالبی مطرح کرده که گزیده‌ای از آن را می‌خوانید.


وی در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به تلخی‌های سال گذشته و اتفاقاتی که رخ داد، برای مردم آرزوهای روزهای موفق و شیرینی کرد و در ادامه گفت: هیچ روزی فرق نمی‌کند و برای من همه سال‌ها به خوبی می‌گذرد و از آن راضی هستم. در سال جدید هم ضمن آرزوی بهترین اتفاقات برای مردم کشورم، برای پدر و مادرم هم سلامتی آرزو می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر شرایط عبور از این ویروس هم شکل گیرد.


ماجرای شیث رضایی و علی دایی بعد از سال‌ها پایانی ندارد و مدافع سابق پرسپولیس که در روزهای مربیگری علی دایی تنش و چالش بزرگی با وی داشت، هنوز به تلخی از آن روزها یاد می‌کند و مدعی است اگر کسی بخواهد از او طلب بخشش داشته باشد، علی دایی است: او باید از من بخشش بخواهد، که او را نمی‌بخشم و البته از کسانی هم که ناخواسته اذیت‌شان کردم طلب بخشش می‌کنم.


مدافع سابق پرسپولیس مدعی است که از رفتارهایی که در گذشته داشته پشیمان نیست و صادقانه آنها را انجام داده است: اگر به عقب برگردم هرکاری را که لازم بود انجام دادم. من در تمامی لحظه‌ها خوشحالم و در لحظه زندگی می‌کنم. ده سال قبل هم همینطور بودم و هیچ مشکلی وجود ندارد.


رضایی که این روزها با توجه به ویروس کرونا در قرنطینه حاضر است، با شوخ طبعی نسبت به فیلم پیشنهادی خود برای سرگرمی اینطور پاسخ می‌دهد: فیلم نامه دختر زشت به خدا را پیشنهاد می‌دهم که حتما ببینند. فیلمی که اصلا وجود ندارد ولی از این اسم خوشم می‌آید!


مدافع سابق پرسپولیس که وارد دنیای خوانندگی نیز شده، یکی از آرزوهای خود را همراهی با یکی از بازیگران هالیوودی می‌داند و می‌گوید: دوست داشتم با آنتونیو باندراس شام را در یک رستوران بخورم. البته خیلی‌ها به من گفته‌اند که او شبیه من است. اگر روزی فوتبالیست نمی‌شدم قطعا بازیگری را انتخاب می‌کردم و دنبال آن می‌رفتم. البته همین الان هم استعدادش را دارم و بستگی دارد چه نقشی را پیشنهاد کنند. البته فکر می‌کنم هرکس در هر کاری که هست باید همان را انجام دهد.

 

دیدگاه‌ها