کد خبر : 1675300 | 06 فروردين 1399 ساعت 19:46 | 172.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره هایی که محکوم به جدایی هستند؛

باورنکردنی؛ انقلاب تابستانی در انتظار بارسلونا

به نظر می رسد که در تابستان پیش رو باید شاهد یک انقلاب در باشگاه بارسلونا باشیم.

باورنکردنی؛ انقلاب تابستانی در انتظار بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا باید درآمدزایی کند و به این منظور ۸ بازیکن در دسترس خواهند بود چرا که آن ها عملکرد مورد انتظار را ارائه نداده اند و یا احتمالاً در برنامه ریزی فصل آینده جایی نخواهند داشت. از طرف دیگر بازیکنان قرضی هستند که احتمال ماندن آنها در بارسا بسیار کم خواهد بود. 

 

 

گریزمان: ۳۷ بازی- ۲۹۵۱ دقیقه- ۱۴ گل
هزینه انتقال: ۱۲۰ میلیون یورو- ارزش فعلی: ۱۲۰ میلیون یورو

 

آنتوان گریزمان در تابستان گذشته پس از کش و قوس‌های فراوان از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست اما نتوانست انتظارات را به نحو مطلوب برآورده کند. اگرچه تعداد گل های گریزمان در لالیگا قابل قبول بوده اما باید توجه داشت که این فرانسوی در رقابت‌های لیگ قهرمانان تنها دو گل به ثمر رسانده است که آخرین آن ها نیز به بازی برابر ناپولی در سن پائولو اختصاص داشت. با این همه چنین عملکردی برای بازیکنی با قیمت ۱۲۰ میلیون یورو کم تر از حد انتظار به نظر می رسد.

 

1475800

 

 

ایوان راکیتیچ: ۳۱ بازی- ۱۴۰۰ دقیقه- بدون گل زده
هزینه انتقال: ۲۱ میلیون یورو- ارزش فعلی: ۲۵ میلیون یورو


راکیتیچ ششمین فصل خود را در بارسلونا‌ پشت سر می‌گذارد اما به نظر می‌رسد که ارزش این کروات در ترکیب بلوگرانا کاهش یافته است. هواداران دیگر به راکتیچ اعتقادی ندارند و خواستار جدایی او از بارسا هستند. او دیگر یک بازیکن ثابت برای بارسلونا نیست و به نظر می‌رسد که دورانش در این تیم به اتمام رسیده است.

 

1455773

 

 

آرتور ویدال: ۳۱ بازی- ۱۴۱۴ دقیقه- ۶ گل
هزینه انتقال: ۲۲ میلیون یورو- ارزش فعلی: ۱۴ میلیون یورو


ستاره ۳۲ ساله شیلیایی تا سال ۲۰۲۱ با بارسلونا قرارداد دارد اما بازار نقل و انتقالات نشان می دهد که ارزش او کاهش یافته و احتمالاً بارسلونا مجبور است با مبلغ کمتری ویدال را به فروش برساند. ویدال این فصل بیشتر در لیگ قهرمانان به کار گرفته شده است. هرچند که او نسبت به سال قبل عملکرد بهتری در گلزنی داشته اما با توجه به سن و سالش احتمالاً آخرین فصل حضور خود در بارسلونا را سپری می کند. 

 

1487290

 

 

ساموئل اومتیتی: ۱۶ بازی- ۱۲۰۹ دقیقه- بدون گل زده
هزینه انتقال: ۲۵ میلیون یورو- ارزش فعلی: ۴۰ میلیون یورو


با تغییر سرمربی بارسا و روی کار آمدن کیکه ستین وضعیت اومتیتی نیز تغییر کرده اما با توجه به مصدومیت های پیاپی، باشگاه خیلی روی او حساب باز نمی‌کند. ارزش ستاره فرانسوی هم اکنون ۴۰ میلیون یورو است و می تواند منبع درآمدزایی خوبی برای باشگاه کاتالانی باشد. 

 

1366181

 

 

فلیپ کوتینیو: ۳۲ بازی(بایرن)- ۲۰۳۶ دقیقه- ۹ گل
هزینه انتقال: ۱۶۰ میلیون یورو- ارزش فعلی: ۷۰ میلیون یورو


کوتینیو به بارسلونا باز خواهد گشت چرا که بایرن مونیخ علاقه ای به پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو برای او نشان نمی دهد. این برزیلی یک فوتبالیست تعیین کننده در بایرن مونیخ نیست اما در لیگ برتر انگلیس اعتبار زیادی برایش قائل هستند. بارسا برای درآمدزایی روی فروش کوتینیو حساب ویژه ای باز کرده است.

 

1460114

 

 

به جز موارد ذکر شده بازیکنانی نظیر مارتین برایتویت، کارلس آلنا و نتو نیز وجود دارند که بارسلونا برای فصل آینده روی آنها حساب باز نمی‌کند و می‌توان جدایی آنها را از جمع آبی اناری ها قطعی دانست.

دیدگاه‌ها