کد خبر : 1675478 | 08 فروردين 1399 ساعت 13:00 | 41.7K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره NBA : وقتی رونالدو را دیدم زبانم بند آمده بود!

لوکا دونچیچ ستاره بسکتبال NBA از خاطرات دیدارش با کریستیانو رونالدو گفته و می‌گوید در زمان دیدارش با رونالدو آنقدر هیجان‌زده شده بوده که زبانش بند آمده بوده.

ستاره NBA : وقتی رونالدو را دیدم زبانم بند آمده بود!

به گزارش "ورزش سه"، لوکا دونچیچ، بسکتبالیست اسلونیایی باشگاه دالاس ماوریکز که این روزها در لیگ NBA یک ستاره بزرگ و شناخته‌شده به حساب می‌آید از خاطرات اولین دیدارش با کریستیانو رونالدو گفته و می‌گوید وقتی در نوجوانی با ستاره بزرگ دنیای فوتبال روبرو شده بوده آنقدر هیجان‌زده شده که زبانش بند آمده است.

 

1487568

 

دونچیچ پیش از پیوستن به ماوریکز و بازی در لیگ NBA بسکتبال حرفه‌ای را از رئال مادرید آغاز کرده و از همان زمان شیفته تیم فوتبال رئال و ستاره بزرگ آن روزهایش کریستیانو رونالدو شده است. او می‌گوید در همان زمان، وقتی دو تیم فوتبال و بسکتبال رئال مادرید در کنار هم به تعطیلات می‌روند فرصت این را پیدا می‌کند تا با اسطوره خود کریستیانو رونالدو از نزدیک دیدار کند.

 

1487566

 

دونچیچ 21ساله  در توضیح خاطرات خود از دیدارش با رونالدو گفت:" من همیشه بازی‌های فوتبال رئال مادرید را تماشا می‌کردم و شیفته رئال بودم. هفت سال پیش وقتی سیزده ساله بودم یک بار فرصت این را پیدا کردم که رونالدو را از نزدیک ببینم. ما بازیکنان فوتبال و بسکتبال رئال مادرید همه با هم در یک مراسم شام کریسمس شرکت کرده بودیم و من کنار او دور میز نشسته بودم".

 

1487567

 

ستاره بسکتبال NBA در ادامه گفت:" ولی اولین بار که او را دیدم و توانستم با او صحبت کنم شانزده ساله بودم. آنقدر هیجان‌زده شده بودم که  زبانم بند آمده بودم و نمی‌توانستم چیزی بگویم یا از او چیزی بخواهم. همیشه دلم می‌خواست پشت یکی از ماشین‌های او بنشینم و رانندگی کنم. او ماشین‌های زیادی دارد و کلکسیون ماشین‌هایش عالی است. من هم عاشق ماشین هستم".

 

 

دیدگاه‌ها