کد خبر : 1675561 | 09 فروردين 1399 ساعت 10:44 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال تعویق بازی های قهرمانی جوانان آسیا

چند تیم شرکت کننده در دور نهایی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی خواستار تعویق در زمان برگزاری این بازی ها شده اند.

احتمال تعویق بازی های قهرمانی جوانان آسیا 

به گزارش "ورزش سه"، این بازی ها قرار است در ماه ابتدایی فصل پاییز جاری در تاشکند برگزار شود. 16 تیم در این بازی ها حضور خواهند داشت و چهار تیم راهی جام جهانی جوانان در سال 2021 خواهند شد که در اندونزی برگزار می شود. به نظر می رسد در زمان برگزاری جام ملت های جوانان آسیا در تاشکند ویروس کرونا ریشه کن شده باشد اما مشکل اینجاست هم اکنون زمان آماده سازی برای تیم ها در حال از دست رفتن است. از اینرو برخی تیم ها در مکاتبه با کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست داده اند به موازات ماه های از دست رفته برای آماده سازی شروع بازی ها را به تاخیر بیاندازد. 

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا چندی پیش بازی های لیگ قهرمانان و هم چنین مقدماتی جام جهانی در قاره را به حالت تعلیق در آورد و هیچ بعید نیست بازی های جام ملت های جوانان آسیا را هم با تاخیر چند ماه برگزار کند. در ماه های پایانی نیمه ی اول سال جاری هم چنین باید شاهد برگزاری جام ملت های نوجوانان آسیا در بحرین باشیم و طبیعتا اگر زمان برگزاری جوانان دچار چالش شود احتمالا دیدارهای نوجوانان هم با تاخیر برگزار خواهد شد. 

 

هم اکنون تمرینات تیم های نوجوانان و جوانان ایران تعطیل است. تیم ملی جوانان حتی اردوی اسفند ماه را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرده است.

دیدگاه‌ها