کد خبر : 1675615 | 09 فروردين 1399 ساعت 16:20 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

کمک نیم میلیون دلاری مارکو رویس به مبارزه با کرونا

مارکو رویس کاپیتان بوروسیا دورتموند در راستای کمپین مبارزه با کرونا 500هزار یورو به مردم و کسب و کارهای شهرش کمک کرد.

کمک نیم میلیون دلاری مارکو رویس به مبارزه با کرونا

به گزارش "ورزش سه"، مارکو رویس، کاپیتان باشگاه بوروسیا دورتموند اعلام کرد به همراه همسرش مبلغ 500 هزار یورو به مردم و کسب و کارهای کوچک شهر محل سکونتش، دورتموند کمک کرده است.

 

کاپیتان بوروسیا دورتموند با انتشار مطلبی در این باره نوشت:" سیما و شخصیت همه شهرها در معرض خطر است. ما شنیده بودیم که کسب و کارهای کوچکی مثل سلمانی‌ها، رستوران‌ها و بوتیک‌ها در این مدت با چه سرنوشتی مواجه شده‌اند و می‌خواستیم در این مورد کمکی کرده باشیم".

 

1487856

 

علاوه بر این، بازیکنان باشگاه بوروسیا دورتموند و از جمله مارکو رویس پیش از این اعلام کرده بودند با هدف کمک به باشگاه‌شان در وضعیت دشوار اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، بخشی از دستمزدهای خود را دریافت نخواهند کرد.

 

این فعالیت‌ها در آلمان تنها به باشگاه دورتموند محدود نمانده و بازیکنان شالکه هم برای کمک به باشگاه خود پیش‌قدم شده‌اند. باشگاه شالکه اعلام کرد بازیکنانش موافقت کرده‌اند که بخشی از دستمزدها و پاداش‌های خود را دریافت نکنند تا به این طریق باشگاه را قادر سازند از 600 کارمند و نیروی کار خود حمایت کند.

 

شالکه در بیانیه‌ای در این باره نوشت:" اینکه بازیکنان ما تا این حد به مسئولیت بزرگ خود واقف هستند و با اعلام همبستگی با باشگاه دین خود را ادا می‌کنند نشانه وفاداری کامل آنها به شالکه است".

 

 

دیدگاه‌ها