کد خبر : 1675632 | 09 فروردين 1399 ساعت 17:12 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

به فکر لیگ آینده باشید؛

فلاح‌زاده: شما باشید تمرین و بازی می‌کنید؟

دروازه‌بان سایپا معتقد است به این زودی شرایط برگزاری تمرین و مسابقات لیگ برتر فراهم نمی‌شود.

فلاح‌زاده: شما باشید تمرین و بازی می‌کنید؟

به گزارش "ورزش سه"، حامد فلاح‌زاده درباره تعطیلی تمرینات اظهار کرد: این کار و وقفه در مسابقات بهترین تصمیم بود چون با این شرایط ما بازیکنان هم حاضر به انجام تمرین نبودیم و اگر این کار را به اجبار انجام می‌دادیم، نمی‌توانستیم تمام توان خود را در تمرین داشته باشیم چون استرس مبتلا شدن به کرونا را داریم.

 

او ادامه داد: تمام باشگاه‌ها بازیکنان و مربیان شهرستانی دارند و خیلی از آنها به شهرهای خود برگشتند؛ الان اگر تمرینات برگزار شود، چه کسی تضمین می‌کند یک بازیکن ویروس نداشته باشد؟ در یک تیم و تمرینات که ۵۰ نفر درگیر هستند، حتی اگر یک نفر ناقل کرونا باشد، چه فاجعه‌ای رخ می‌دهد؟

دروازه‌بان سایپا تصریح کرد: برخی تیم‌ها یک تب‌سنج می‌زنند و تست ساده می‌گیرند و می‌گویند فلان بازیکن یا اعضای کادر فنی کرونا ندارد؛ مگر با این کارها می‌شود تشخیص قطعی داد که طرف مقابل کرونا دارد یا خیر؟ لطفا منطقی با این موضوع برخورد کنیم چون با جان ما سر و کار دارد و شوخی‌بردار نیست.

 

فلاح‌زاده با تاکید بر اینکه نباید هیچ عجله‌ای برای برگزاری مسابقات داشته باشیم، ابراز کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش تا به امروز به خوبی حامی ما بودند و اجازه ندادند تمرینات تیم‌ها و مسابقات برگزار شود که امیدوار هستم این روند تا پایانِ کامل شیوع کرونا ادامه داشته باشد.

او یادآور شد: اطرافیان بیشتر بازیکنان مبتلا به کرونا شدند یا به خاطر این ویروس جان باختند؛ خودِ من به خاطر درگذشت مادر بزرگم عزادار هستم. ما از نزدیک اتفاقات و تلفات کرونا را می‌بینیم و می‌دانیم که این شرایط برای برگزاری هیچ تجمعی مناسب نیست. واقعا کسی جایِ ما بازیکنان باشد تمرین یا بازی می‌کند؟

 

دروازه‌بان مازندرانی سایپا عنوان کرد: با شرایطی که در جامعه وجود دارد و بی‌توجهی‌ای که متاسفانه تعدادی از مردم با مسافرت کردن انجام می‌دهند، به نظرم به این زودی‌ها تمرینات تیم‌ها و مسابقات برگزار نمی‌شود و مسؤولان سازمان لیگ باید به فکر فصل آینده باشند! تمرین و مسابقه در این وضعیت ممکن است جان یک نفر را هم به خطر بیاندازد و یک بازیِ فوتبال اصلا ارزش ندارد که با جان بازیکنان معامله شود.

 

دیدگاه‌ها