کد خبر : 1675830 | 10 فروردين 1399 ساعت 23:54 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز هری کین به جدایی از تاتنهام

هری کین ستاره تاتنهام برای اولین بار از احتمال جدایی خود از این باشگاه صحبت کرد.

چراغ سبز هری کین به جدایی از تاتنهام

به گزارش"ورزش سه"، هری کین در سال های اخیر ستاره اول تاتنهام بوده است. مهاجم ملی پوشی که در نزدیک به 200 بازی توانسته زننده 136 گل باشد. مصدومیت اخیر که باعث دوری طولانی او از میادین شد، به تاتنهام ضربه سختی زد. تیم سپیدپوش شهر لندن امسال شرایط خوبی در جدول ندارد و احتمالا با از سرگیری رقابت ها نیز شانسی برای کسب سهمیه نخواهد داشت.

 

 

1486166

 

 

اخبار و شایعات زیادی در مورد جدایی کین به گوش می رسد. از منچستریونایتد به عنوان جدی ترین مقصد او نام برده می شود؛ ضمن اینکه رئال و یوونتوس نیز خواهان جذب او هستند.

 

کین که سال گذشته قراردادش را تا 2024 تمدید کرد، امروز در مصاحبه با اسکای اسپورتس برای اولین بار از احتمال جدایی خود صحبت کرد و گفت:« ترک تاتنهام از جمله مسائلی است که نه می توانم به آن پاسخ مثبت بدهم و نه منفی. من عاشق تاتنهام هستم و همیشه عاشق این باشگاه خواهم ماند ولی اگر احساس کنم باشگاه در مسیر درستی قرار ندارد، ممکن است تصمیمی دیگر بگیرم.

من بازیکن جاه طلبی هستم و دوست دارم همیشه در بالاترین سطح بازی کنم و بهترین مهاجم دنیا باشم. در حال حاضر نمی توانم با قطعیت از چیزی صحبت کنم. باید ببینیم سرنوشت این فصل چه خواهد شد.»

 

 

1468523

دیدگاه‌ها