کد خبر : 1675868 | 11 فروردين 1399 ساعت 11:29 | 199.2K بازدید | 0 دیدگاه

تابستان داغ در انتظار ستاره ایرانی

کاوه رضایی در سه راهی سرنوشت (گزارش)

ستاره ایرانی شارلروا روزهای داغی را در پنجره تابستانی 2020 فوتبال اروپا تجربه خواهد کرد.

کاوه رضایی در سه راهی سرنوشت (گزارش)

به گزارش "ورزش سه"، تابستانی سرنوشت ساز در انتظار کاوه رضایی گلزن اول این روزهای شارلروا پیش رو قرار دارد، روزهایی که پرواز رویاهای بزرگ او در بروژ فرود خواهد آمد یا این که مسیری متفاوت برای این گلزن کرد فوتبال ایران در لیگی غیر از ژوپیرلیگ هموار خواهد کرد.

 

در شرایطی که از دو تا سه هفته قبل رسانه های بلژیکی گمانه زنی ها در خصوص بازگشت احتمالی کاوه به بروژ بعد از انتقال 5 میلیون یورویی دو فصل قبل را نقل محافل خبری کردند ستاره ایرانی تابستانی داغ را انتظار می کشد جایی که او در تمرینات پیش فصل در اردوی قهرمان بلژیک روزهای تعیین کننده ای را تجربه خواهد کرد.

 

سایت voetbalbelgie با اشاره به این که کاوه رضایی با فصل درخشان در شارلروا یک بار دیگر سران بروژ را وادار کرده تا ستاره قرضی را به تیم بازگرداند از عدم تمایل فیلیپ کلمنت سرمربی این تیم برای بها دادن دوباره به گلزن پنج میلیون یورویی پرده برداشتند. این سایت بلژیکی نوشت:«کلوب بروژ تقریبا پنج میلیون یورو قبل از ورود کاوه رضایی هزینه کرد اما مهاجم ایرانی نتوانست انتظارات را برآورده کند و دوباره در یک عقب گرد به شارلروا برگشت. این مهاجم 27 ساله که هنوز دو سال دیگر با بروژ قرارداد دارد در تابستان شانس دوباره ای خواهد داشت تا در آماده سازی پیش فصل شانس جدید پیدا کند اما اگر این اتفاق رخ ندهد انتقال جدیدی برای او در پیش خواهد بود».

 

1488105

ووته بال بلژیک مدعی شد باشگاه بروژ اگر نخواهد در تابستان کاوه را حفظ کند مسلما نقشه های زیادی برای فروش چند میلیون یورویی ستاره ایرانی در ذهن دارد تا بخشی از هزینه های پنج میلیون یورویی او را جبران کند.

 

مدیربرنامه های کاوه رضایی موجی بیات، چهره جنجالی فوتبال بلژیک است. او که از دو فصل قبل و چند ماه بعد از انتقال کاوه درگیر پرونده بزرگی با لقب "موجی پولی" در خصوص فساد فوتبال بلژیک شد حالا قصد دارد با درخشش مثال زدنی کاوه با 12 گل و 4 پاس گل در این فصل از رقابت ها زمینه بازگرداندن او به بروژ یا انتقالش به تیمی بزرگ تر در فوتبال آلمان، اسپانیا و فرانسه را فراهم کند.
نویسنده سایت dh.be در تکمیل گزارش ها در خصوص آینده کاوه رضایی نوشت:« توانایی و عملکرد فوق العاده کاوه رضایی در بازگشت به شارلروا وضعیت او را درست در جایگاهی قرار داد که دو فصل قبل مدیران بروژ حاضر شدند برای او رکوردی جدید در نقل و انتقالات ژوپیرلیگ به ثبت برسانند. آن چه مشخص است این که بروژ یا باید او را با دستمزد سنگین یک میلیون یورویی خالص در هر فصل به خانه بازگرداند یا زمینه انتقالش به باشگاهی دیگر را فراهم کند که این باشگاه شارلروا نمی تواند باشد چون توان پرداخت دستمزد ستاره ایرانی را ندارد از همین رو بدیهی است کاوه در مسیری متفاوت برای رسیدن به رویاهای بزرگش در فوتبال آلمان، فرانسه یا اسپانیا قرار بگیرد».

 

1488104

در صورتی که بحران کروناویروس اجازه ادامه رقابت های ژوپیرلیگ را بدهد کاوه این شانس را دارد تا در پلی آف نهایی با شارلروا فاصله سه گل تا صدر جدول آقای گل ها را جبران کند اما اگر این اتفاق رخ ندهد او فصل را در جمع سه گلزن نهایی به پایان خواهد برد.

 

مهدی بیات مالک ایرانی باشگاه شارلروا و رئیس فعلی فدراسیون بلژیک چندی پیش در خصوص آینده ستاره های ایرانی خود در اولین گام قرارداد علی قلی زاده را تا سال 2022 تمدید کرد اما در قبال کاوه مدعی شد شرایط گلزن اول آنها در این فصل کاملا متفاوت است و آینده او در دستان باشگاه بروژ و مدیربرنامه های این بازیکن(برادرش موجی بیات) است. مهدی بیات که با استراتژی خاص و برنده توانست کاوه رضایی را با دستمزدی یک چهارم دستمزد دریافتی اش در بروژ یک سال به صورت مجانی در اختیار داشته باشد از حالا چشم به جانشینی مطمئن برای کاوه دوخته و حتی شنیده می شود احتمال این که ستاره ای از لیگ ایران جذب کند، نیز وجود دارد.

 

1488103

 

کاوه رضایی فصل را با بروژ استارت زد اما بعد از این که فیلیکس کلمنت سرمربی این تیم به او روی خوش نشان نداد در آخرین روزهای نقل و انتقالات دوباره به شارلروا برگشت و از هفته نهم یا دهم به انتخاب اول کریم بالحسین سرمربی جوان و فرانسوی تبدیل شد. 12 گل و چهار پاس گل در ژوپیرلیگ در کنار دو بار گلزنی در جام حذفی او را در زمره برترین گلزنان این فصل بلژیک قرار داد تا اعتبار از بین رفته او در مارکت مهاجمان گران قیمت فوتبال بلژیک دوباره بازگردانده شود. حال با این شرایط رسانه ها از تابستانی داغ برای این بازیکن می نویسند، جایی که او در سه راهی سرنوشت باید تصمیمی بزرگ برای آینده خود اتخاذ کند.

دیدگاه‌ها