کد خبر : 1675941 | 11 فروردين 1399 ساعت 18:16 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

لائوتارو-بارسلونا غیرممکن شد

نشریه ایتالیایی هرگونه احتمال انتقال لائوتارو مارتینز به بارسلونا را غیرممکن عنوان کرد.

لائوتارو-بارسلونا غیرممکن شد

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز ستاره مورد علاقه بارسلونا برای تقویت خط حمله است. در یکی دو هفته اخیر، رسانه های نزدیک به این باشگاه ادعاهای مختلفی را در مورد او مطرح کرده اند که آخرینش به امروز بر می گردد. اسپورت از جونیور فیرپو به عنوان بازیکنی که بارسا قصد دارد او را برای جذب لائوتارو به اینتر پیشنهاد بدهد، نام برده و اینکه بارسا علاوه بر او مبلغی را هم برای پرداخت به باشگاه ایتالیایی در نظر گرفته است.

بارسلونا لائوتارو را بهترین گزینه برای رقابت با لوئیس سوارز می داند.

 

 

1483052

 

 

نشریه گاتزتا دلو اسپورت اما امروز ادعا کرد که چنین انتقالی در تابستان پیش رو غیرممکن است چرا که هم لائوتارو به پروژه اینتر اعتماد دارد و معتقد است که در آینده ای نزدیک می تواند با این باشگاه جام ببرد و هم اینکه اینتر تنها در صورتی که بارسا 112 میلیون یورو بند فسخ او را فعال کند، قادر به جذبش خواهد بود. با توجه به بحران اقتصادی بارسلونا پس از شیوع کرونا بسیار بعید است که بارسلونا بتواند 112 میلیون یورو برای لائوتارو پرداخت کند. اینتر معاوضه بازیکن را به هیچ وجه قبول نخواهد کرد.

گاتزتا نوشته است که لائوتارو تمام پیشنهادات دیگر خود را رد کرده و تنها به بارسا پاسخ مثبت خواهد داد و شرط انتقالش نیز فعال شدن بند فسخش است.

لائوتارو تا به اینجای فصل در 31 بازی 16 گل برای اینتر زده و 4 پاس گل نیز داده است.

 

دیدگاه‌ها