کد خبر : 1676224 | 14 فروردين 1399 ساعت 10:53 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

به گزارش اسکای اسپورتز

برنامه بارسا برای معاوضه گریزمان با نیمار

اسکای اسپورتز مدعی است بارسلونا قصد دارد تابستان امسال در ازای بازگشت نیمار به نوکمپ، آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی‌اش را به پاری سن ژرمن واگذار کند.

برنامه بارسا برای معاوضه گریزمان با نیمار

به گزارش "ورزش سه"، اسکای اسپورتز مدعی شد باشگاه بارسلونا در یک برنامه جدید برای بازگرداندن نیمار به نوکمپ قصد دارد به باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد دهد در ازای  این انتقال و به عنوان جبران بخشی از هزینه خرید نیمار، آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی‌اش را به PSG واگذار کند. بر اساس این گزارش بارسا احتمالا گریزمان را 100میلیون یورو ارزش‌گذاری خواهد کرد و این در حالی است که PSG قیمت نیمار را 150 میلیون یورو اعلام کرده است.

 

1488508

 

باشگاه بارسلونا برای رسیدن به هدفهای اولویت‌دار خود در نقل و انتقالات یعنی جذب نیمار و لائوتارو مارتینز آماده است  گریزمان را تنها بعد از یک فصل حضور در نوکمپ واگذار کند. یکی از دلایل اصلی بارسلونا برای گرفتن چنین تصمیمی، بحران مالی ناشی از ویروس کرونا ذکر شده است.

 

بارسلونا گریزمان را 100 میلیون یورو ارزشگذاری کرده و در صورتیکه خود گریزمان و باشگاه PSG تمایلی به این انتقال نداشته باشند بارسلونا حاضر است او را به باشگاه‌های دیگر هم بفروشد. ولی با توجه به شرایط فعلی ناشی از  کرونا و بحران مالی باشگاه‌ها در اروپا، بعید به نظر می‌رسد حتی ثروتمندترین باشگاه‌های این قاره بخواهند یا بتوانند برای جذب گریزمان چنین مبلغی به بلوگرانا بپردازند.

 

1488510

 

لیونل مسی کاپیتان بارسلونا اخیرا اعلام کرد او و هم‌تیمی‌هایش برای کمک به وضعیت مالی باشگاه در بحبوحه بحران کرونا هفتاد درصد دستمزدهایشان را خواهند بخشید. او همچنین از مدیریت باشگاه انتقاد کرد که چرا تلویحا گفته بودند که بازیکنان بارسا تمایلی به این کار ندارند. مسی که در ماه‌های اخیر چند بار با هیات مدیره بارسلونا دچار تنش شده تابستان گذشته از اینکه نیمار به بارسا برنگشته به وضوح ناراحت بود. سال گذشته تلاشهای بارسا برای جذب نیمار ناکام ماند و گریزمان با قراردادی 120 میلیون یورویی از اتلتیکو به بارسا پیوست.

 

1488507

 

گریزمان معتقد است که همچنان در بارسلونا می‌تواند آینده موفقی داشته باشد و گفته می‌شود در آینده نزدیک برای رونمایی از لباس بارسلونا در فصل آینده از او استفاده خواهد شد. اما در صورتیکه بارسا موفق شود نیمار و لائوتارو را به خدمت بگیرد او عملا به مهاجم پنجم این تیم تبدیل خواهد شد و بعد از مسی، سوارز، نیمار و لائوتارو به عنوان آخرین گزینه تهاجمی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها