کد خبر : 1676295 | 14 فروردين 1399 ساعت 16:41 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک: دلتنگ هواداران لیورپول هستم

ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول از هواداران این تیم خواست نکات ایمنی را رعایت کنند.

فن دایک: دلتنگ هواداران لیورپول هستم

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه اگر فصل در حالت عادی پیش می رفت شاید امروز لیورپول فاتح لیگ برتر شده بود، اما شیوع ویروس کرونا همه چیز را در هاله ای از ابهام قرار داده است. ویرژیل فن دایک مدعی شد دلش برای هواداران لیورپول تنگ شده و آنها چاره ای جز صبر کردن در مورد آینده ندارند.

 

1485774

 

ویرژیل فن دایک گفت: "ابتدا باید از هواداران لیورپول بخواهم برای حفظ امنیت در خانه هایتان بمانید. کارهای درست را انجام داده، دستان خود را بشویید و تمام کارهایی را که دولت می خواهد و احتمالا در هر ثانیه از روز می شنوید را رعایت کنید، اما این کار را انجام دهید زیرا این روند به همه کمک می کند. رعایت این موارد نه تنها به سود شما، بلکه به نفع اطرافیان تان نیز خواهد بود.

 

نکته دوم این است که دلتنگ همه شما هواداران لیورپول هستیم، دلمان آنجاست، هر روز سخت کار کرده و تلاش می کنیم تا بهتر شویم و ویژگی های مثبت خود را به همه شما نشان دهیم. فقط باید صبر کرده و ببینید چه خواهد شد، به هر حال این تنها کاری است که همه ما می توانیم انجام دهیم. مهمترین موضوع این بوده که در امان بوده و مراقب خود، خانواده و افرادی که به شما نزدیک هستند باشید."

 

دیدگاه‌ها