کد خبر : 1676308 | 14 فروردين 1399 ساعت 17:25 | 63.9K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار رای مجمع عمومی

کلاب بروژ قهرمان زودهنگام لیگ بلژیک

فدراسیون فوتبال بلژیک امروز رای به قهرمانی تیم کلاب بروژ داد. لیگ این کشور به دلیل شیوع کرونا تعطیل است.

کلاب بروژ قهرمان زودهنگام لیگ بلژیک

به گزارش "ورزش سه"، سران اتحادیه فوتبال بلژیک امروز اقدام به معرفی قهرمان لیگ این کشور کردند. ژوپیر لیگ فصل 20-2019 با قهرمانی بروژ پایان یافته تلقی شد در حالی که رقابت ها به دلیل شیوع کرونا تعطیل است. این تصمیم البته 13 روز دیگر باید به تصویب مجمع عمومی برسد.

تنها یک هفته به اتمام بازی ها باقیمانده بود و بروژ پس از 29 بازی، با 70 امتیاز در صدر قرار داشت ضمن اینکه فاصله این تیم با خنت رده دومی، 15 امتیاز بود.

 

 

Club Brugge win Belgian title

 

 

تنها یک هفته باقی بود تا چهره شش تیم راه یافته به پلی آف مشخص شود. تیم ها باید در رقابتی 10 هفته ای برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به مصاف هم می رفتند ولی شرایط انتشار کرونا به قدری بود که امکان برگزاری بازی ها تا دو ماه آینده وجود نداشت و در نتیجه اعضای سوپرلیگ این کشور حکم به قهرمانی بروژ دادند.

 

بروژ آخرین بار فصل 18-2017 بود که توانسته بود عنوان قهرمانی را کسب کند. این تیم فصل جاری در لیگ قهرمانان دیداری به یادماندنی در برنابئو برابر رئال به نمایش گذاشت و موفق شد کهکشانی ها را با تساوی 2-2 متوقف کند.

در حال حاضر به غیر از بلاروس، فوتبال در تمام اروپا تعطیل است و البته 5 لیگ معتبر انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، آلمان و فرانسه در جست و جوی راهکاری برای ادامه بازی ها هستند.  گفته می شود از اواسط می یا اوایل ژوئن و با عادی شدن اوضاع، فوتبال در اروپا از سر گرفته خواهد شد.

تعویق یورو 2020 و المپیک توکیو کمک خواهد کرد تا رقابت های باشگاهی بتوانند به سرانجام برسند.

 

 

Huge news in Belgium as season cancelled and Club Brugge named ...

 

 

دیدگاه‌ها