کد خبر : 1676425 | 15 فروردين 1399 ساعت 15:19 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بینی شرایط خاص در اساسنامه ها 

حمله کرونا قوانین فوتبالی را تغییر می دهد

شیوع ویروس کرونا و متعاقب آن قطع رقابت های مختلف ورزشی باعث شد تا اتحادیه های فوتبال نیز به فکر تغییراتی در اساسنامه خود بیفتند.

حمله کرونا قوانین فوتبالی را تغییر می دهد

به گزارش "ورزش سه"، حمله ویروس کرونا و سرعت در شیوع آن که کلیه رقابت های ورزشی را به حالت تعطیلی کامل درآورد باعث شد تا شرایط برای ایجاد تغییراتی در اساسنامه های فوتبالی ایجاد شود.

 

با توجه به اینکه تاکنون اتفاقی اینچنینی که به هم ریختن کلیه برنامه های ورزشی و تعطیلی کامل مسابقات و تورنمنت ها را به دنبال داشته باشد، وجود نداشت طبیعتا در هیچ اساسنامه و قانونی در این باره و برای پایان دادن به رقابت های ورزشی نیمه کاره، چیزی پیش بینی نشده است.

 

اما حالا فیفا، یوفا، ای اف سی و کلیه اتحادیه های فوتبالی و فدراسیون کشورهای مختلف تصمیم گرفتند تا در این باره بندی به اساسنامه های خود اضافه کنند و به نوعی پیش بینی رقابت های ورزشی نیمه کاره (تعیین قهرمان رقابت ها، تیم های سقوط کننده، تیم های دارای سهمیه و ... ) را در اساسنامه ها بگنجانند تا به مانند این روزها، وضعیت ادامه بازی ها و لیگ های مختلف دنیا و نتیجه گیری پایانی آنها در هاله ای از ابهام نباشد. 

 

این اتفاق تاثیر خود را بر کلیه رقابت های دنیای فوتبال گذاشته است  به همین دلیل تمامی لیگ های منظم دنیا نیز این روزها به حالت تعطیلی و ابهام از آینده بازی ها درآمده اند. لیگ ستارگان قطر یکی از منظم ترین و بابرنامه ترین لیگ های مختلف دنیای فوتبال است که تاثیر آن در قهرمانی های تیم های باشگاهی و ملی آن در سطح قاره نشان داده شده است این روزها در تعطیلی کامل به سر می برد و  هنوز درباره پایان آن و یا ادامه بازی ها، چیزی پیش بینی نشده است.

دیدگاه‌ها