کد خبر : 1676457 | 15 فروردين 1399 ساعت 17:13 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

روزی که لائوتارو پیشنهاد رئال را رد کرد

لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی اینتر در 18 سالگی به پیشنهاد رئال پاسخ منفی داده بود.

روزی که لائوتارو پیشنهاد رئال را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز این روزها در کانون شایعات قرار دارد. ستاره اینتر مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و هر روز خبر جدیدی در مورد او منتشر می شود. در بارسلونا نسبت به جذب او اطمینان دارند ولی اینتر قصد ندارد به هیچ قیمتی مهاجم ارزشمند خود را از دست بدهد.

او دو سال پیش از راسینگ کلاب به اینتر پیوست و فصل جاری در همه رقابت ها توانسته 16 گل بزند و 4 پاس گل نیز بدهد.

 

 

Victor Blanco en Puro Futbol | RadioCut Argentina

 

 

ویکتور بلانکو رئیس باشگاه راسینگ آرژانتین در مصاحبه با موندودپورتیوو فاش ساخت که لائوتارو زمانی که 18 سال داشت، از رئال پیشنهاد خوبی دریافت کرد ولی به آن پاسخ منفی داد:« لائوتارو عضو تیم جوانان راسینگ بود که رئال برای جذب او اقدام کرد. آنها کاملا جدی بودند و لائوتارو را برای تیم های پایه ای خود می خواستند؛ با این تضمین که به تیم اول راه خواهد یافت. پیشنهاد رئال جذب قرضی با بند خرید دائمی بود اما لائوتارو آن را رد کرد چرا که می خواست ابتدا با راسینگ به موفقیت دست یابد.

رقم پیشنهادی رئال کم نبود و پورسانت خوبی هم به ما می رسید ولی لائوتارو خیلی خوب می دانست که چه می خواهد. او ماند و در راسینگ قهرمان شد و سپس به اینتر رفت.»

 

بلانکو ادامه داد:« لائوتارو را بسیار دوست دارم. ارتباط او با باشگاه از زمانی که راهی اینتر شد، قطع نشده است. او خیلی زود به تیم اول رسید و خیلی زود نیز راهی فوتبال اروپا شد. لائوتارو یک الگوی مناسب برای فوتبالیست های جوان آرژانتینی است.»

 

 

1488722

 

 

دیدگاه‌ها