کد خبر : 1677570 | 21 فروردين 1399 ساعت 18:11 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

ایجنت ستاره آرژانتینی:

لائوتارو هرگز نگفته که رئال را دوست ندارد

لائوتارو مارتینز زمانی که 18 سال داشت و برای جوانان راسینگ کلاب بازی می کرد، پیشنهاد رئال را رد کرده بود.

لائوتارو هرگز نگفته که رئال را دوست ندارد

به گزارش "ورزش سه"، این روزها شایعات بسیاری درباره تلاش بارسلونا برای جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینترمیلان مطرح شده و در عین حال گفته می‌شود رئال مادرید، رقیب بزرگ بارسا هم به دنبال به خدمت گرفتن این ستاره آرژانتینی است.

 

 

1488245

 

 

چندی پیش "ویکتور بلانکو"، رئیس باشگاه راسینگ کلاب فاش ساخت که لائوتارو در 18 سالگی پیشنهاد رئال را رد کرده بود:« لائوتارو عضو تیم جوانان راسینگ بود که رئال برای جذب او اقدام کرد. آنها کاملا جدی بودند و لائوتارو را برای تیم های پایه ای خود می خواستند؛ با این تضمین که به تیم اول راه خواهد یافت. پیشنهاد رئال جذب قرضی با بند خرید دائمی بود اما لائوتارو آن را رد کرد چرا که می خواست ابتدا با راسینگ به موفقیت دست یابد.

رقم پیشنهادی رئال کم نبود و پورسانت خوبی هم به ما می رسید ولی لائوتارو خیلی خوب می دانست که چه می خواهد. او ماند و در راسینگ قهرمان شد و سپس به اینتر رفت.»

 

 

1462215

 

 

بتو یاکه مدیر برنامه های لائوتارو در مورد رد پیشنهاد رئال به موندودپورتیوو گفت:« لائوتارو هرگز نگفته که رئال را دوست ندارد و نمی خواهد به این باشگاه برود. او در آن مقطع تنها می خواست کمی بیشتر صبر کند و ابتدا برای تیم اول راسینگ بازی کند و سپس راهی فوتبال اروپا شود.»

 

تمجید مسی از لائوتارو:«  قطعا او از تعریف های مسی به وجد آمده است. مسی بهترین بازیکن دنیاست و همیشه تمجید شدن توسط چنین بازیکنی، خوشایند است.»

 

جدایی از اینتر:« شایعات همیشه در مورد او وجود دارند ولی لائوتارو توجهی به آنها ندارد و تمرکزش روی اینتر است. قرارداد با اینتر 5 ساله است و می دانم که سران باشگاه روی لائوتارو برای درازمدت حساب ویژه ای باز کرده اند. لائوتارو برای اینتر یک بازیکن حیاتی است و او فعلا برنامه ای برای جدایی ندارد.»

 

 

1488565

دیدگاه‌ها