کد خبر : 1676459 | 15 فروردين 1399 ساعت 17:29 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

عدم تمایل پاری سن ژرمن برای حفظ ستاره آرژانتینی

به نظر می‌رسد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن علاقه‌ای به دائمی کردن قرارداد ستاره آرژانتینی خود یعنی مائورو ایکاردی نداشته باشد.

عدم تمایل پاری سن ژرمن برای حفظ ستاره آرژانتینی

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی پس از حواشی فراوان، نهایتاً در تابستان اینتر را ترک کرد و با قرارداد قرضی به همراه بند خرید دائمی راهی پاری سن ژرمن شد. این ستاره آرژانتینی در ابتدا عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه داد و در ۳۱ بازی موفق به ثبت ۲۰ گل برای این تیم فرانسوی شد. با این وجود در ادامه اوضاع برای ایکاردی تغییر کرد و او نتوانست به درخشش خود تداوم ببخشد.

 

در همین رابطه خبرنگار معروف نشریه گاتزتا دلو اسپورت یعنی نیکولو اسکیرا گزارش داده که مدیر برنامه و همسر مائورو ایکاردی یعنی واندا نارا جلسه‌ای را با لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، برگزار کرده است‌. همچنین گفته شده که در این جلسه باشگاه پاریسی موضع خود را درباره رابطه با ایکاردی اعلام کرده و از عدم تمایل باشگاه برای تمدید قرارداد با او خبر داده است

 

 

1467163

 

 

با این تفاسیر به نظر می رسد که احتمالاً مائورو ایکاردی در تابستان پیش رو و تنها پس از یک فصل از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد؛ موضوعی که باعث می شود او به اینتر بازگردد اما به طور قطع نراتزوری هیچ برنامه‌ای برای حفظ او ندارد. از طرف دیگر گزارش ها حاکی از آن است که دو باشگاه ایتالیایی یوونتوس و ناپولی به شدت شرایط جذب مهاجم آرژانتینی را دنبال می‌کنند؛ اگرچه که اخیراً ناپولی هم اعلام کرده بود که جذب ایکاردی فراتر از توان مالی آنهاست.

دیدگاه‌ها