کد خبر : 1676744 | 17 فروردين 1399 ساعت 11:00 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

مرخصی اجباری کارکنان لیورپول به دلیل کرونا

باشگاه لیورپول در میانه بحران مالی ناشی از کرونا تعدادی از کارکنان غیرورزشی خود را به مرخصی اجباری فرستاد.

مرخصی اجباری کارکنان لیورپول به دلیل کرونا

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه باشگاه‌های فوتبال بر اثر تعطیلی رقابتها با مشکلات مالی زیادی مواجه شده و برای حل این مشکلات به دنبال راه‌های مختلفی در جهت صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌هایشان هستند، باشگاه لیورپول اعلام کرد تعدادی از کارکنان غیرورزشی خود را به مرخصی اجباری فرستاده است.

 

1489035

 

البته لیورپول اعلام کرده این کارکنان که به مرخصی اجباری فرستاده شده‌اند بواسطه برنامه دولت انگلیس برای حمایت از کارکنان بی‌کار شده بر اثر ویروس کرونا، حدود 80 درصد از حقوق خود را از دولت دریافت خواهند کرد و باشگاه لیورپول هم 20 درصد باقی‌مانده حقوق آنها را پرداخت خواهد کرد.

 

این تصمیم باشگاه لیورپول با انتقاد تعدادی از ستاره‌های سابق باشگاه از جمله جیمی کاراگر، استن کالی‌مور و دتمار هامان مواجه شده است.

 

پیش از این هم در انگلیس، باشگاه‌های نیوکاسل، تاتنهام، بورنموث و نوریچ اعلام کرده بودند که برخی از  کارکنان غیرورزشی خود را به مرخصی اجباری فرستاده‌اند.

 

در بیانیه باشگاه لیورپول به این مناسبت چنین آمده:" حتی پیش از اتخاذ تصمیم درباره مرخصی اجباری کارکنان، مسئولین رده‌بالای باشگاه، متعهد بودند که راه‌حلی پیدا کنند که در این دوران دشوار و در مواجهه با بحران پیش‌بینی‌ناپذیر، امنیت شغلی  کارکنان باشگاه تضمین شود. در حال حاضر مذاکراتی درباره کاهش دستمزدها در دوره‌ای که مسابقات فوتبال تعطیل است جریان دارد. این مذاکرات در درون باشگاه ادامه دارد و روندی است که هنوز به نتیجه نرسیده است".

 

1489037

 

جیمی کاراگر، ستاره سابق باشگاه لیورپول با انتقاد شدید از این تصمیم باشگاه در توییتی نوشت:" یورگن کلوپ از شروع همه‌گیر شدن ویروس نسبت به همه دلسوزی نشان داد و بازیکنان اصلی ما هم در جریان کاهش دستمزد بازیکنان لیگ برتری به شدت فعال هستند ولی حالا تمام آن احترام و حسن نیت از دست رفته است. بیچاره لیورپول".

 

دیدگاه‌ها