کد خبر : 1676852 | 17 فروردين 1399 ساعت 18:21 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

گری کیهیل:

ساری یک مربی لجباز و متکبر بود

مدافع سابق تیم فوتبال چلسی به انتقاد از سرمربی سابق خود پرداخت و ساری را فردی لجباز توصیف کرد.

ساری یک مربی لجباز و متکبر بود

به گزارش "ورزش سه"، گری کیهیل مدافع باتجربه انگلیسی که دو قهرمانی در لیگ برتر با چلسی را در کارنامه خود دارد، با انتقاد از مائوریتزیو ساری عنوان کرد که زیر نظر او به دلایل غیر فوتبالی نیمکت نشین شده بود. او گفت که ساری مربی لجباز و یک‌دنده‌ای بود که شانسی برای تثبیت به او نداد.

 

 

1338243

 

 

گری کیهیل درباره رابطه خود با مائوریتزیو ساری و آنتونیو کونته(سرمربیان سابق چلسی) گفت:« داستان من و مائوریزیو ساری نمی‌دانم از کجا شروع شد. ما به جام جهانی 2018 رفتیم، به نیمه نهایی رسیدیم و دوره پیش فصل را از دست دادیم که بسیار مهم بود.

شاید ساری در مورد تاکتیک‌هایش بسیار پرشور باشد، شاید بیش از حد و من همه آنها را از دست دادم و روی نیمکت ذخیره ها ماندم. راستش را بخواهید، در میانه های فصل، رابطه ما خیلی بد شد. احترام به برخی از کارهایی که وی انجام داد سخت بود اما من واقعاً به باشگاه و بازیکنان احترام می‌گذاشتم.

 

 

1361375

 

 

رفتارهای ساری واقعا توهین آمیز بود و او هیچ شانسی به من نمی‌داد تا بتوانم خودم را در تمرینات اثبات کنم. ساری متکبر بود و آن فرصت را به من نداد. در عوض کونته مربی بسیار قابلی بود. او یک مدیر عالی است. هیچ بازیکنی در زمین حضور نداشت که نقش خود را نداند. کونته نیز مانند مورینیو خیلی به جزئیات توجه می‌کرد و موفق بود.»

 

لازم به ذکر است که مائوریتزیو ساری از سال 2018 تا 2019 با چلسی همکاری کرد و پس از آن هدایت یوونتوس را بر عهده گرفت.

دیدگاه‌ها