کد خبر : 1677095 | 18 فروردين 1399 ساعت 23:48 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه یونایتد برای جانشینی پوگبا کیست؟

سرگی میلینکوویچ ساویچ، ستاره صرب لاتزیو مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته است.

گزینه یونایتد برای جانشینی پوگبا کیست؟

 

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد جدایی پل پوگبا در تابستان امسال از منچستریونایتد قطعی بوده و گران ترین خرید تاریخ این باشگاه بعد از سپری کردن چهار سال نه چندان موفق، احتمالا فصل بعد لباس یکی از دو تیم رئال مادرید یا یوونتوس را بر تن خواهد کرد. اما نشریه میرر امروز مدعی شد در صورت رخ دادن این اتفاق، مدیران یونایتد قصد دارند برای خرید سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک باکیفیت و جوان لاتزیو در تابستان امسال اقدام کنند.

 

1422779

 

البته شیاطین سرخ تابستان سال قبل نیز برای خرید این بازیکن اقدام کرده بودند و حتی مالک باشگاه لاتزیو چندی قبل مدعی شد آنها پارسال پیشنهاد 110 میلیون پوندی یونایتد را نیز رد کرده اند. یونایتد اخیرا خرید موفقی به نام برونو فرناندس از اسپورتینگ لیسبون داشته و قصد دارد با جذب میلینکوویچ ساویچ، فصل بعد یکی از قدرتمندترین هافبک های جزیره را در اختیار داشته باشد.

 

این هافبک 25 ساله که در فصل جاری نمایش درخشانی داشته و یکی از عوامل تبدیل شدن لاتزیو به نامزد قهرمانی در سری آ بوده، تا سال 2024 با بیانکوچلستی قرارداد داشته و بدین ترتیب انتقال او به لیگ برتر تنها منوط به توافق مدیران دو تیم خواهد بود. البته به جز یونایتد، یوونتوس و اینتر نیز قصد دارند در تابستان برای خرید میلینکوویچ ساویچ اقدام کنند و به نظر می رسد لاتزیو چاره ای جز فروش او در فصل نقل و انتقالات پیش رو نخواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها