کد خبر : 1677651 | 22 فروردين 1399 ساعت 12:46 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده آنگولایی، جایگزین پوگبا در رئال مادرید؟

به گزارش آ‌اس، رئال مادرید در صورتیکه نتواند پل پوگبا را به خدمت بگیرد به جای او پدیده باشگاه فرانسوی رن، ادواردو کاماوینگا را جذب خواهد کرد.

پدیده آنگولایی، جایگزین پوگبا در رئال مادرید؟

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام روزنامه اسپانیایی آ‌اس، باشگاه رئال مادرید در صورتیکه در نهایت نتواند در تابستان پیش رو پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد را به خدمت بگیرد، به جای او به سراغ پدیده فرانسوی باشگاه رن، ادواردو کاماوینگا رفته و او را با پرداخت 60 میلیون یورو جذب خواهد کرد.

 

1490023

 

این ادعای آ‌اس در حالی مطرح شده که احتمال عزیمت پوگبا به رئال در تابستان آتی روز به روز کمتر به نظر می‌رسد. آ‌اس می‌گوید این شرایط باعث شده زیدان که خود از طرفداران پوگبا است، شروع  به فکر کردن به گزینه‌های دیگری به جز او کند. کاماوینگا پدیده‌ای است که توجه تعدادی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده و رئال مادرید حالا برای جذب این ستاره 17ساله برنامه‌ریزی می‌کند.

 

1490022

 

گفته می‌شود سبک بازی کاماوینگا در رن شباهت زیادی به کاسمیرو ستاره رئال و انگولو کانته ستاره چلسی دارد. او در عین حال از نظر بدنی آمادگی بالایی داشته و از این لحاظ با پل پوگبا مقایسه شده است. بر اساس این گزارش علاوه بر رئال، باشگاه‌های لیورپول، پاری سن ژرمن و دورتموند هم به جذب کاماوینگا ابراز تمایل کرده‌اند.

 

دیدگاه‌ها