کد خبر : 1677198 | 19 فروردين 1399 ساعت 15:01 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

سوء قصد تایسون به جان یک گوریل!

حاشیه‌های مایک تایسون در قامت یک مشتزن تمامی ندارد. او که جوان‌ترین قهرمان تاریخ مسابقات بوکس سنگین‌وزن است، نه‌تنها می‌خواسته هر کسی که سد راهش می‌شده را نابود کند، بلکه با حیوانات هم رفتار بدی داشته است و می‌خواسته یک گوریل را بزند.

سوء قصد تایسون به جان یک گوریل!

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی ،تایسون که لقب خودش را «سلطان ببر» گذاشته بود، اخیراً ابراز پشیمانی کرد و گفت برای 15 سال کار احمقانه‌ای کرده که ببر نگه داشته است. او در این مدت حتی به ببرها اجازه می‌داده که کنار او بخوابند. تایسون از سال 1995 به نگه‌داری ببر پرداخت. او پیش از آن عاشق نگه‌داری کبوتر بود.

 

او همچنین به روزنامه سان هم از ماجرایی گفته که ظاهراً پیش از سال 1988 روی داده بود: «به یک کارگر باغ وحش نیویورک پول دادم تا در باغ وحش را فقط برای من و رابین (گیونز، همسر سابق او) باز کند. وقتی کنار قفس گوریل‌ها رسیدیم، دیدیم که یک گوریل نقره‌ای بزرگ دارد بقیه گوریل‌ها را اذیت می‌کند. آنها خیلی قوی بودند اما چشمانشان مانند نوزادان معصوم بود. من به آن کارگر 10هزار دلار پیشنهاد دادم تا در قفس را باز کند و اجازه بدهد که بروم و دماغ آن گوریل را خرد کنم! اما او قبول نکرد.»

 

این که یک نفر اعتراف کند که می‌خواسته یک حیوان را بزند حتی با معیارهای خود تایسون هم بهت‌آور است. او سال‌ها بود که به عنوان فردی عاشق حیوانات شناخته می‌شد.

دیدگاه‌ها