کد خبر : 1677339 | 20 فروردين 1399 ساعت 12:18 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: اولین بار که مانه را دیدم، از او خوشم نیامد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در مستندی در مورد سادیو مانه، ستاره سنگالی تیمش، درباره اولین دیدار با این بازیکن صحبت کرد.

کلوپ: اولین بار که مانه را دیدم، از او خوشم نیامد

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه یکی از ستاره های اصلی لیورپول در چند فصل اخیر بوده و کمک کرد تا این تیم به دو فینال چمپیونزلیگ برسد و در یکی از آنها با پیروزی مقابل تاتنهام، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

او که سال گذشته به عنوان بازیکن سال آفریقا انتخاب شد، اکنون یکی از معروف ترین بازیکنان دنیاست و مستند Made in Senegal به اولین روزهای فوتبال او تا تبدیل شدنش به یکی از بهترین های جهان می پردازد.

کلوپ که از زمان حضور در بروسیا دورتموند، به دنبال به خدمت گرفتن مانه از رد بول سالزبورگ، بود، تایید کرد که در اولین دیدار با این بازیکن، چندان تحت تاثیر ظاهر او قرار نگرفت.

 

1489712

 

 

او در این مستند گفت:" اولین برخوردم با سادیو را به یاد دارم. در دورتموند بود. او یک پسر جوان بود که روبرویم نشست. با یک کلاه بیس بال که کج روی سرش گذشته بود و یک نوار بلوند روی موهایش که هنوز هم دارد.

او بیشتر شبیه رپرها بود. با خودم فکر کردم "من برای چنین بازیکنی وقت ندارم." تیم ما در آن زمان واقعا خوب نبود. من به کسی نیاز داشتم که بتواند به بازیکن بهتری تبدیل شود؛ نه اینکه از همان اول در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

می توانم بگویم که احساس خوبی به آدم ها دارم اما او در مورد او اشتباه کردم. من دوران حرفه ای او را در سالزبورگ دنبال کردم. او در ساوتهمپتون هم خیلی خوب بود."

دیدگاه‌ها