کد خبر : 1677401 | 20 فروردين 1399 ساعت 16:48 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

دوئل بارسا و آرسنال برای جذب پدیده آکادمی رئال

رئال مادرید ممکن است یکی از بهترین محصولات آکادمی خود را از دست بدهد.

دوئل بارسا و آرسنال برای جذب پدیده آکادمی رئال

به گزارش "ورزش سه"، سزار خلابرت هافبک تیم دوم رئال مادرید تنها یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و روند مذاکرات تمدید با او چندان خوب پیش نمی رود. هافبک 19 ساله اسپانیایی، 5 سال پیش از کامپوستلا به آکادمی رئال ملحق شد؛ در حالی که بارسا را نیز علاقه مند به خود می دید. خلابرت که زیر نظر رائول در کاستیا فوق العاده درخشیده و سابقه بازی در تیم زیر 19 ساله های اسپانیا را هم دارد، حالا تیم های زیادی را خواهان خود می بیند.

 

 

1489761

 

 

ابتدا لیون، دورتموند و آرسنال بودند که با مدیر برنامه های خلابرت وارد مذاکره شدند و امروز آاس خبر از تمایل بارسا و منچستریونایتد برای جذب او داد.

بارسلونا که سال 2015 جنگ برای تصاحب خلابرت را به رئال باخت، در سال های اخیر بازی های او را تحت نظر داشته و حالا قصد دارد اقدام به جذب او و جبران شکست 5 سال پیش کند.

 

بارسا رقیب دشواری مثل آرسنال را هم پیش رو دارد. باشگاهی که از جذب ستاره های جوان اسپانیایی خاطرات خوبی دارد. سسک فابرگاس و هکتور بیرین نمونه های خوبی برای اثبات این ادعا هستند.

میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال هم می تواند فاکتور مهمی برای جلب رضایت خلابرت باشد. او اخیرا بازی های خلابرت برابر چلسی و تاتنهام در لیگ قهرمانان جوانان اروپا را نظاره گر بود. خلابرت در هر دو بازی موفق به گلزنی شد.

 

رئال مادرید از سوی دیگر این روزها سخت در تلاش است تا خلابرت را به تمدید متقاعد کند. به خصوص اینکه جدایی او و پیوستن به بارسا می تواند ضربه بزرگی برای باشگاه باشد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها