کد خبر : 1677487 | 21 فروردين 1399 ساعت 11:20 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

هالند: خودم را بیشتر از آنچه هستم ارزیابی نمی‌کنم

ارلینگ هالند پدیده نروژی بوروسیا دورتموند درباره معیارهایش برای انتخاب باشگاه توضیح داده و می‌گوید زمان‌بندی در انتخاب باشگاه برای یک فوتبالیست از هر چیزی مهمتر است.

هالند: خودم را بیشتر از آنچه هستم ارزیابی نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، پدیده نروژی بوروسیا دورتموند که پیش از پیوستن به این تیم آلمانی یکی از اولویتهای منچستریونایتد محسوب می‌شد درباره معیارهای خود برای انتخاب باشگاه توضیح داده و می‌گوید زمان‌بندی درست در انتخاب باشگاه برای یک فوتبالیست باید مهمترین عامل تصمیم‌گیری باشد.

 

1489841

 

در ماه ژانویه به نظر می‌رسید این مهاجم گلزن سالزبورگ به منچستریونایتد ملحق خواهد شد ولی وقتی یونایتد نپذیرفت که بخش مهمی از ارزش نقل و انتقالاتی آینده او را به ایجنتش مینو رایولا و پدرش آلف اینگه هالند پرداخت کند، از خیر جذب او گذشت و بعد از آن بود که این پدیده نروژی به بوروسیا دورتموند پیوست. هالند در دورتموند بسیار عالی ظاهر شده و در یازدهم مسابقه برای این تیم 12 گل به ثمر رسانده. او در نیمه اول فصل هم برای سالزبورگ اتریش 28 گل زده بود.

 

هالند 19ساله با توضیح درباره اینکه وقتی قرار است به تیمی جدید منتقل شود چه در ذهنش می‌گذرد و چه معیارهایی برای انتخاب تیم دارد گفت:" مربی سابق من همیشه می‌گفت که زمان‌بندی از هر چیز دیگری مهمتر است. یک فوتبالیست باید ببیند در زمان فعلی چقدر خوب است، باشگاهی که به دنبالش است چقدر خوب است، قرار است با چه کسانی کار کند و باشگاه چقدر به او علاقه دارد. اینها عواملی است که می‌تواند به تصمیم‌گیری کمک کند".

 

 ارلینگ هالند در ادامه صحبتهایش گفت:" یادم هست که وقتی می‌خواستم به سالزبورگ منتقل شوم چند باشگاه دیگر هم خواهان جذب من بودند ولی من و مربی نروژی‌ام با بررسی همه شرایط به این نتیجه رسیدیم که سالزبورگ گزینه مناسبی است. نکته دیگر این است که دلم نمی‌خواهد خودم را بیشتر از آنچه هستم ارزیابی کنم و بگویم من خیلی خوبم. نه، تو ممکن است خوب باشی و خیلی‌های دیگر هستند که از تو بهترند. این برایم خیلی مهم است که خودم را بهتر از آنچه هستم ارزیابی نکنم".

 

دیدگاه‌ها