کد خبر : 1677546 | 21 فروردين 1399 ساعت 15:57 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

فرار نگران کننده ستاره ها از لیگ جزیره

فصل آینده احتمالا لیگ برتر انگلیس کم ستاره تر از گذشته خواهد شد و شاهد جدایی چندین بازیکن بزرگ از این لیگ جذاب خواهیم بود.

فرار نگران کننده ستاره ها از لیگ جزیره

به گزارش"ورزش سه"، هرچند فوتبال در دنیا به دلیل شیوع کرونا تعطیل است و زمان از سرگیری بازی ها هنوز مشخص نیست ولی هدف بر این است که هر طور شده فصل شوم 20-2019، ولو در تابستان به اتمام برسد.

 

 

Summer transfers that will happen Pogba, Aubameyang, Werner and more

 

 

به طور قطع شاهد تغییراتی در تقویم بازی های فصل بعد نیز خواهیم بود. این تغییرات در لیگ برتر انگلیس به گونه ای دیگر هم خواهد بود. با تصویب برگزیت و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، روند انتقال بازیکنان، به خصوص بازیکنان غیر اروپایی به لیگ جزیره، دشوارتر از گذشته خواهد شد.

این در حالی است که تیم های لیگ برتری علاقه خاصی به جذب بازیکنان آمریکای جنوبی و آفریقایی دارند ولی قطعا از این پس مشکلاتی برای جذب چنین بازیکنانی خواهند داشت.

از سوی دیگر احتمالا شاهد خروج چند بازیکن بزرگ و ارزشمند از تیم های انگلیسی نیز خواهیم بود. اتفاقی که می تواند روی کیفیت این لیگ جذاب، تاثیراتی منفی داشته باشد. لیگی که با سرعت و جذابیت خیره کننده دارای بیشترین حق پخش تلویزیونی است و محبوب ترین لیگ در میان فوتبال دوستان دنیا محسوب می شود.

 

 

1489473

 

 

پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد، قصد ترک این تیم را دارد و احتمالا رئال مقصد بعدی او خواهد بود. هری کین ستاره ملی پوش انگلیسی باشگاه تاتنهام که در وبسایت ترانسفرمارکت ارزش او 150 میلیون یورو تخمین زده می شود، چند باشگاه بزرگ اروپایی مثل بارسا و رئال را علاقه مند به خود می بیند و اخیرا گفته است که احتمال جدایی او از تاتنهام وجود دارد. البته منچستریونایتد نیز به طور جدی قصد جذب کین را دارد.

 

 

1488310

 

 

مسوت اوزیل و پیر امریک اوبامیانگ نیز جدا شده های احتمالی آرسنال خواهند بود. دو بازیکن ارزشمندی که هر دو از لیگ جزیره خارج خواهند شد. اوبامیانگ از رئال، بارسا، پی اس جی و یکی دو تیم ایتالیایی پیشنهاد دارد و مقصد بعدی اوزیل هم شاید سوپرلیگ ترکیه یا بوندسلیگا باشد. حتی گفته می شود احتمال جدایی الکساندر لاکازت مهاجم فرانسوی آرسنال نیز وجود دارد.

به همه اینها لروی سانه ستاره آلمانی منچسترسیتی را نیز اضافه کنید که احتمالا فصل بعد راهی بایرن مونیخ خواهد شد.

 

 

1482170

دیدگاه‌ها