کد خبر : 1677560 | 21 فروردين 1399 ساعت 16:52 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

کاهش دستمزدها در رئال؛ تماسی که ورق را برگرداند

سرخیو راموس به عنوان کاپیتان رئال، بیشترین نقش را در پروسه کاهش دستمزدها در این باشگاه ایفا کرد.

کاهش دستمزدها در رئال؛ تماسی که ورق را برگرداند

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسلونا و اتلتیکو اولین باشگاه هایی بودند که اقدام به کاهش دستمزد بازیکنان شان کردند. 70 درصد از دستمزد بازیکنان این دو تیم کاسته شد تا کارکنان باشگاه در دوران تعطیلی فوتبال، بتوانند 100 درصد دستمزد خود را دریافت کنند.

رئال آخرین باشگاهی بوده که تن به این اقدام داده است.

 

 

1488920

 

 

هفته گذشته زمزمه هایی شنیده شد که رئال نیز قصد دارد دستمزد بازیکنانش را کاهش دهد. خوزه آنخل سانچس مدیر اجرایی باشگاه مامور شد تا با بازیکنان در این زمینه گفت و گو کند. در ابتدا مخالفت هایی وجود داشت ولی از دوشنبه به تدریج شرایط به سمتی رفت که دو طرف به توافق نهایی برسند.

 

در واقع تماس تلفنی فلورنتینو پرز(رئیس) با سرخیو راموس بود که تاثیر فراوانی در توافق قطعی داشت. کاپیتان رئال که می دانست در میان بازیکنان، توافق عمومی برای کاهش دستمزد وجود ندارد و برخی تنها با کاهش 5 درصدی موافق بودند، در نهایت با حمایت زیدان، کریم بنزما، لوکا مودریچ، تیبو کورتوا، لوکاس واسکز و فده والورده، توانست رضایت دیگر بازیکنان را نیز به دست بیاورد و در نهایت باشگاه شب گذشته خبر داد که 10 درصد از دستمزدها در صورتی که فصل ادامه پیدا کند، کاسته خواهد شد و در صورت نیمه تمام ماندن فصل، این کاهش به 20 درصد خواهد رسید.

به این ترتیب اگر فصل ادامه یابد، رئال 50 میلیون یورو و در صورت نیمه تمام ماندن رقابت ها، این باشگاه 100 میلیون یورو ذخیره خواهد کرد.

 

 

1488297

دیدگاه‌ها