کد خبر : 1677565 | 21 فروردين 1399 ساعت 17:25 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

هالند به این دلیل به رئال نخواهد رفت

ارلینگ هالند پدیده نروژی فوتبال اروپا بعید است در آینده ای نزدیک راهی باشگاهی مثل رئال مادرید شود.

هالند به این دلیل به رئال نخواهد رفت

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند زمستان گذشته از سالزبورگ به بروسیا دورتموند پیوست. باشگاه آلمانی تنها 20 میلیون یورو برای جذب هالند هزینه کرد در حالی که یوونتوس و منچستریونایتد نیز خواهان این بازیکن بودند.

بند فسخ 75 میلیون یورویی هالند از ژانویه 2021 فعال خواهد شد و با توجه به روند خوب گلزنی های او، به نظر می رسد رئال مادرید این بار به صورت جدی برای جذبش اقدام خواهد کرد ولی یکی از منابع نزدیک به هالند به آاس گفت که بعید است این انتقال در آینده ای نزدیک اتفاق بیفتد.

 

 

1489679

 

 

این منبع به آاس گفت:« برای ارلینگ بیش از هر چیزی بازی کردن اهمیت دارد. دلیل انتخاب سالزبورگ و سپس دورتموند نیز همین بود. رئال می تواند تضمین کند که ارلینگ هر هفته 90 دقیقه در میدان حاضر باشد؟ تضمینی برای یک بازیکن 19 ساله در رئال وجود دارد؟ همین حالا لوکا یوویچ با 21 سال سن، به ندرت فرصت بازی در ترکیب رئال را پیدا می کند. به ارلینگ باید حق داد که فعلا به رئال مادرید فکر نکند.»

 

ارلینگ در مصاحبه اخیر خود گفته بود که هنگام انتخاب دورتموند بیش از هر چیزی به این فکر می کرد که در این باشگاه به او بهترین توجه را خواهد شد و اینکه سران باشگاه و کادر فنی اعتماد 100 درصدی به او دارند. هالند وقتی به دورتموند پاسخ مثبت داد که مطمئن شد در ترکیب ثابت از او استفاده خواهد شد.

 

 

1489841

دیدگاه‌ها