کد خبر : 1677602 | 21 فروردين 1399 ساعت 22:00 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

عملکرد قابل قبول جانشین ایرانی کلینزمن؛

دوران خوش نوری در هرتابرلین به پایان رسید

سرمربی ایرانی دوران کوتاه مدتی روی نیمکت هرتابرلین تجربه کرد، اما عملکرد خوبی در چهار بازی ارائه داد.

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر نوری که قبل از هفته سیزدهم بوندس لیگا در فصل ۲۰-۲۰۱۹ به‌عنوان دستیار اول یورگن کلینزمن در هرتابرلین انتخاب شد، در اواخر بهمن‌ماه ۹۸ به‌عنوان جانشین اسطوره آلمانی، هدایت این تیم را برعهده گرفت.

 

1489962

 

باشگاه هرتابرلین که پس از نتایج ضعیف و شکست‌های پیاپی، در پایان هفته بیست و یکم بوندس لیگا با کلینزمن قطع همکاری کرد، الکساندر نوری را به‌عنوان سرمربی موقت معرفی نمود که این مربی ایرانی هم توانست در مدت کوتاهی عملکرد خوبی ارائه دهد و کامبک‌های فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

 

الکس نوری که سابقه هدایت وردربرمن و اینگولشتات را نیز در کارنامه داشته و مقطعی گزینه حضور در تیم ملی باشگاه‌های ایرانی هم بود، بعد از جانشینی کلینزمن چهار بازی روی نیمکت هرتابرلین نشست و نتایج نسبتا خوبی هم به دست آورد، اما باشگاه آلمانی در تصمیمی نسبتا غیرمنتظره اقدام به قطع همکاری با او کرد.

 

1489960

 

نوری در قامت سرمربی موقت هرتابرلین، نخستین بازی را با پیروزی خارج از خانه ۲ بر یک مقابل پادربون آغاز کرد، اما بعد از آن با وجود میزبانی از کُلن، شکست عجیب ۵ بر صفر را متحمل شد که این نتیجه شایعات برای قطع همکاری با او را از آن زمان تاکنون به وجود آورد.

 

در حالی که نوری در دو مسابقه حساس با دوسلدورف و وردربرمن توانست به دو تساوی دست پیدا کند و تا زمان تعلیق رقابت‌های بوندس لیگا بخاطر شیوع ویروس کرونا، ۵ امتیاز در ۴ مسابقه به دست آورد، اما باشگاه آلمانی امروز رسما از جانشین سرمربی ایرانی‌اش رونمایی کرد.

 

1489961

 

 

باشگاه هرتابرلین ساعاتی قبل با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برونو لابادیا به‌عنوان سرمربی این تیم و جانشین الکساندر نوری انتخاب شده است تا این مربی به پایان دوران خوش و کوتاه مدت‌اش در این تیم برسد.

 

1489963

دیدگاه‌ها