کد خبر : 1678840 | 28 فروردين 1399 ساعت 13:22 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد بسیار تند بلیچرریپورت از چهره جنجالی ایتالیایی

وینچنزو مورابیتو، سوپرایجنت ایتالیایی کیست؟

بلیچر ریپورت در یادداشتی به وینچینزو مورابیتو، ایجنت جنجالی ایتالیایی که از او به عنوان یک سوپرایجنت یاد می‌شود پرداخته.

وینچنزو مورابیتو، سوپرایجنت ایتالیایی کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، کلمه سوپرایجنت چه معنایی دارد؟ یعنی ایجنتی با قدرت‌های ماورایی؟ یعنی مدیر برنامه‌هایی که می‌تواند پرواز کند یا کارهای خارق‌العاده دیگری انجام دهد؟ این سوالها در مواجهه با چنین ترکیب دو کلمه‌ای تا حد زیادی منطقی به نظر می‌رسد ولی واقعیت این است که بهترین توصیف برای یک سوپرایجنت، استفاده از صفت سوپراحمق است.

 

یکی از این به اصطلاح سوپرایجنت‌ها جناب آقای وینچنزو مورابیتو است. کسی که مدعی است با همه باشگاه‌های ایتالیایی از بزرگ و کوچک رابطه زنزدیک دارد و در مقابل رسانه‌ها بارها صحبتهای عجیب و غریبی درباره بازیکنانش مطرح کرده.

 

1491155

 

هواداران آرسنال حتما داستان ماجرای بستنی خوردن الکساندر گلب پیش از دیدار تیم‌‌شان با آث میلان در لیگ قهرمانان را شنیده‌اند. اما آن طرف ماجرا وینچنزو مورابیتو بود و کسی که گلب بستنی خورده بود همین آقای سوپرایجنت بود.

 

او بود که برای اولین بار گفت گلب قصد ترک آرسنال را دارد. در حالیکه مشخص شد از ابتدا همه شایعات ساخته و پرداخته مورابیتو بوده، او موفق شد برای جدایی او جنجالی بزرگ به راه بیندازد. مورابیتو بود که ابتدا گفت هلب قصد انتقال به اینتر را دارد. ولی آیا هلب واقعا به اینتر رفت؟ نه، بازیکن آرسنال در نهایت بر خلاف ادعای سوپرایجنت جنجالی سر از بارسلونا درآورد.

 

آلبرتو آکویانی هم جوان بااستعدادی است که بدون تردید هواداران آرسنال نامش را شنیده‌اند چون اخباری درباره انتقالش به امیریتس مطرح شده. ولی این خبرها و شایعات از کجا شروع شده؟ بله درست است، وینچنزو مورابیتو.

 

بر اساس این شایعات گفته می‌شد که آرسنال قصد پیشنهاد قرارداد به آکویانی را دارد ولی در نهایت چه شد؟ ماندگار شدن او در باشگاهش رم.

 

به عبارت دیگر مساله مورابیتو این است که با مطرح کردن ادعاهای عجیب و غریب و حتی احمقانه، پولهای کلانی به جیب بزند. یک نمونه دیگر از ماجراهای او به امانوئل آدبایور برمی‌گردد. بعد از یک فصل خوب در آرسنال ادعا شد که آث میلان قصد دارد برای جذب او 30 میلیون یورو بپردازد. با اینکه احتمال پیوستن آدبایور به میلان منطقی بود ولی یک بخش این ادعا از همان ابتدا خنده‌دار به نظر می‌رسید: اینکه معامله او بین آرسنال و میلان 80 درصد نهایی شده. منبع این خبر؟ بله، جناب مورابیتو.

 

واقعیت این است که وینچنزو مورابیتو هیچ بازیکنی که با او قرارداد رسمی داشته باشد در اختیار ندارد. سوپرایجنت ما هر از گاهی ناگهان ظاهر شده و با مطرح کردن ادعاهای رسانه‌ای عجیب و غریب، تنها جیبش را پر می‌کند.

 

 

دیدگاه‌ها