کد خبر : 1677650 | 22 فروردين 1399 ساعت 12:36 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیام احساسی آرتتا به مناسبت مرگ مادر گواردیولا

میکل آرتتا سرمربی آرسنال با ارسال پیامی احساسی برای پپ گواردیولا درگذشت مادر او در نتیجه ابتلا به بیماری کرونا را تسلیت گفت.

پیام احساسی آرتتا به مناسبت مرگ مادر گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اعلام خبر مرگ مادر پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به دلیل ابتلا به کرونا، میکل آرتتا، هموطن او و سرمربی آرسنال مرگ مادر پپ را تسلیت گفت و پیامی احساسی برای سرمربی سیتی فرستاد.

 

1490016

 

روز دوشنبه این هفته اعلام شد که مادر گواردیولا در سن 82سالگی بعد از مبتلا شدن به کرونا از دنیا رفته است. آرتتا که از سال 2016 تا سال 2019 در سیتی به عنوان دستیار گواردیولا مشغول به کار بوده و با او رابطه نزدیک و صمیمانه‌ای دارد با ارسال پیامی احساسی، از دست رفتن مادر رئیس سابقش را تسلیت گفت.

 

آرتتا که با شبکه اسکای صحبت می‌کرد درباره مرگ مادر گواردیولا گفت:" من با پپ در تماس بودم. او خیلی نگران پدر و مادرش بود چون آنها پیر هستند و با اینکه سعی کرده بودند خودشان را قرنطینه کنند ولی پپ واقعا نگران‌شان بود. این خبر واقعا غم‌انگیز است. من خانواده گواردیولا را خیلی خوب می‌شناسم. من به همه اعضای خانواده تسلیت می‌گویم و امیدوارم بتواند در کنار هم از این غم عبور کنند".

 

مرگ مادر گواردیولا در اسپانیا اتفاق افتاده، کشوری که تا کنون 153هزار نفر از شهروندانش به کرونا مبتلا شده‌اند. گواردیولا برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا یک میلیون یورو کمک مالی کرده است.

 

دیدگاه‌ها