کد خبر : 1678021 | 24 فروردين 1399 ساعت 10:43 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایگالو:

یونایتد با پوگبا و برونو فرناندس به اوج برمی‌گردد

اودیو ایگالو، مهاجم جدید منچستریونایتد، معتقد است همکاری پل پوگبا و برونو فرناندس در خط میانی، می تواند شیاطین سرخ را بار دیگر به روزهای اوج برگرداند.

یونایتد با پوگبا و برونو فرناندس به اوج برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در حالی در بیشتر بازی های فصل به دلیل مصدومیت غایب بود که شایعات زیادی در مورد پیوستن او به رئال مادرید به گوش می رسد. در غیاب او، منچستریوناید در ژانویه برونو فرناندس پرتغالی را به خدمت گرفت و او در مدت کوتاهی توانست به بازیکن محبوب هواداران تبدیل شود.

خرید فرناندس به عنوان چراغ سبزی برای خروج پوگبا تفسیر شد اما ایگالو امیدوار است این دو بازیکن را در کنار هم در خط میانی منچستریونایتد ببیند.

او در یک گفتگوی زنده در توئیتر گفت:" پوگبا سخت تمرین می کند تا به آمادگی مطلوب برسد و تصور کنید که وقتی ما پوگبا و برونو را در خط میانی داشته باشیم، آنوقت شاهد یک تیم متفاوت خواهید بود- مارکوس راشفورد هم بازخواهد گشت.

 

1490356

 

منچستریونایتد بار دیگر دارد به تیمی بزرگ تبدیل می شود، هر هفته بازی هایش را می برد. پوگبا بازیکن بزرگی است و بازی کردن در کنار هم یک فرصت بزرگ است.

برونو هم بازیکن فوق العاده ای است. من در فصل 14-2013 در اودینزه در کنار او بازی کردم. ما هنوز در لیگ برتر، بهترین بازی های او را ندیده ایم. وقتی او در انگلیس جا بیفتد، می توانید ببینید که او چه کاری می تواند انجام بدهد. او دید خوبی دارد و همیشه می خواهد صاحب توپ شود. او می تواند شوت بزند، می تواند گل بزند و بسیار باهوش است."

دیدگاه‌ها