کد خبر : 1696923 | 29 تیر 1399 ساعت 12:44 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

پل اینس

فرناندس همان قهرمانی است که یونایتد می‌خواست

پل اینس‌ با ستایش از برونو فرناندس ستاره جدید پرتغالی این تیم می‌گوید فرناندس همان قهرمانی است که شیاطین سرخ نیاز داشتند.

فرناندس همان قهرمانی است که یونایتد می‌خواست

به گزارش "ورزش سه"، پل اینس ستاره سابق منچستریونایتد که در میان هواداران این تیم از محبوبیت زیادی برخودار است با تمجید از برونو فرناندس ستاره پرتغالی که اخیرا به اولدترافورد پیوسته می‌گوید این ستاره پرتغالی همان کسی است که یونایتد و هوادارانش به آن نیاز داشته‌اند.

 

1512661

 

یونایتد از زمان پیوستن برونو فرناندس به این تیم در مسیر خیلی خوبی قرار گرفته. شاگردان سولسشر تا امروز در 19 مسابقه پیاپی شکست نخورده‌اند و حالا در آستانه ورود به جمع چهار تیم اول جدول لیگ برتر و کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستند.

 

فرناندس تا کنون با پیراهن یونایتد شکستی را تجربه نکرده و در 17 مسابقه برای این تیم هشت گل زده و هشت پاس گل داده. خیلی‌ها او را عامل اصلی موفقیت تیم سولسشر در این دوره اخیر می‌دانند و پل اینس هم با این نظر موافق است.

 

اینس در آستانه دیدار امروز یونایتد با چلسی در نیمه‌نهایی جام حذفی گفت:" همین الان شما هسته خیلی قوی‌ای در یونایتد می‌بینید ولی صحبتهای زیادی هم درباره ستاره‌هایی مثل جیدون سانچو و کای هاورتز مطرح است. این روزها برای یونایتد واقعا هیجان‌انگیز است. سولسشر خود را در موقعیت موفقیت قرار داده و باعث شده شایعات درباره پوچتینو دیگر به گوش نرسد".

 

1512660

 

اینس درباره ستاره پرتغالی جدید یونایتد گفت:" از روز اول کسی که باعث تغییر شرایط یونایتد شد برونو فرناندس بود. کسی که به یونایتد ملحق می‌شود که یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا است وقتی برای تلف کردن ندارد و باید خیلی سریع در تیم جا بیفتد. کاری که پوگبا نتوانست بکند. هواداران یونایتد همیشه یک قهرمان می‌خواستند. چیزی که مدتها در اختیارشان نبود. ولی فرناندس حالا کسی است که می‌توانند اسمش را فریاد بزنند و برایش شعر بسازند".

 

 

دیدگاه‌ها