کد خبر : 1678105 | 24 فروردين 1399 ساعت 16:55 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب به قرمزها

اسطوره لیورپول از بیمارستان مرخص شد

سر کِنی دالگلیش اسطوره فوتبال بریتانیا و باشگاه لیورپول که به کرونا مبتلا شده بود از بیمارستان مرخص شد.

اسطوره لیورپول از بیمارستان مرخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پنجشنبه شب بود که باشگاه لیورپول اعلام کرد، "سِر کِنی دالگلیش"، روز چهارشنبه برای درمان مشکل عفونتش به بیمارستان مراجعه کرده و تست کرونای او مثبت شده؛  هرچند هنوز نشانه های جدی بیماری در او مشاهده نشده است.

 

 

1490444

 


در بیانیه باشگاه لیورپول آمده بود که پیش از تایید کرونای داگلیش، او به همراه خانواده اش  در قرنطینه به سر می برده و به همه نیز توصیه می کرده تا اقدامات پیشگیرانه را جدی بگیرند:« او می خواهد از این فرصت استفاده کند و قدردانی ویژه ای از کادر درمانی داشته باشد که در این شرایط اضطراری و عجیب با شجاعت و فداکاری به کارشان ادامه می دهند و از همه خواسته تا با حریم شخصی خانواده اش احترام بگذارند. سر کنی داگلیش نگاهش به آینده است  و به زود به خانه بازخواهد گشت.»

 

امروز اعلام شد که دالگلیس از بیمارستان مرخص شده و راهی منزل شده است. او ادامه مراحل درمانش را در خانه سپری خواهد کرد.

 

 

1308116

 

 

دالگلیش پس از مرخص شدن از بیمارستان به ساندی پست گفت:« شاید فکر کنید به خاطر نام و اعتبارم، از خدمات ویژه پزشکی برخوردار بودم ولی اصلا اینطور نبود و همه بیماران کرونایی، بهترین خدمات را دریافت می کردند. خوش شانسیم که چنین افرادی در خدمات بهداشت ملی حضور دارند و باید قدرشان را بدانیم. برای همه پزشکان، پرستاران و کسانی که خستگی ناپذیر مشغول درمان بیماران کرونایی هستند، تشکر می کنم و برای شان بهترین ها را آرزو دارم.

خوشحالم که به خانه باز می گردم و در کنار خانواده ام خواهم بود. حالا بیش از همیشه قدردان خدمات بهداشت ملی هستم. همچنین من و همسرم از تمام کسانی که پیام های دلگرم کننده فرستادند، تشکر می کنیم و امیدواریم این روزهای تلخ، هر چه زودتر به پایان برسند.»

 

دیدگاه‌ها