کد خبر : 1678232 | 25 فروردين 1399 ساعت 13:22 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مربی سابق رئال به احتمال انتقال هالند

آیتور کارانکا، مربی سابق رئال مادرید ارلینگ هالند را گزینه مناسبی برای ترکیب این تیم توصیف کرد.

واکنش مربی سابق رئال به احتمال انتقال هالند


به گزارش "ورزش سه"، درخشش خیره کننده ارلینگ هالند ابتدا در لباس سالزبورگ و در نیم فصل دوم در ترکیب دورتموند، بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی را به جذب این گلزن نروژی علاقمند ساخته است. آیتور کارانکا که در دوران حضور ژوزه مورینیو در برنابئو به عنوان مربی رئال مادرید مشغول به کار بوده، مدعی شد جذب بازیکنی با این توانایی و قیمت برای هر تیم بزرگی وسوسه انگیز است.

 

1481100

 

آیتور کارانکا گفت: "ارلینگ هالند مهاجم جوانی بوده که موفق به زدن گل های زیادی می شود. او در حال حاضر در دورتموند به همه چیز رسیده و دیگر نمی توان ارلینگ هالند را بازیکنی توصیف کرده که از یک لیگ کوچک تر به دنبال درخشش است.

 

ارلینگ هالند از زمان انتقال به دورتموند موفق شده گل های حساسی برای این تیم در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان به ثمر برساند، همچنین من فکر می کنم آنچه این بازیکن را تبدیل به گزینه ای جذاب تر کرده قیمت انتقال او است. من فکر می کنم هر باشگاهی علاقمند به جذب بازیکنی مانند ارلینگ هالند بوده که قادر است گل های فراوانی به ثمر برساند. ارلینگ هالند بازیکن جوانی بوده که توانایی گلزنی بالایی داشته، همچنین من قیمت او را بالا نمی دانم و هر بازیکنی با چنین شرایطی گزینه جذابی برای باشگاه های بزرگ خواهد بود."

دیدگاه‌ها