کد خبر : 1678243 | 25 فروردين 1399 ساعت 13:58 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

هراتیان در کمپین مقابله با کرونای AFC

هراتیان به کمپین AFC برای مقابله با کرونا ملحق شد.

هراتیان در کمپین مقابله با کرونای AFC

به گزارش خبرگزاری "ورزش سه"،  کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در ادامه معرفی افراد جدید ملحق شده به کمپین AFC برای مبارزه با ویروس کرونا به نام «زنجیره را بشکن» اسم زهره هراتیان، رئیس مرکز ایفمارک ایران را آورد.

 

دکتر زهره هراتیان نماینده پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا از جمهوری اسلامی ایران پزشکی شاغل در مرکز پزشکی ورزشی ایران مال است که اخیرا بخشی از آن با تجهیز سه هزار تخت تبدیل به مرکز ارائه خدمات پزشکی به بیماران کرونایی شده است.

 

وی حتی در زمانی که پدرش به ویروس کرونا مبتلا شد فعالیت پزشکی خود را ادامه داد: من قادر به ملاقات پدرم نبوده و با او از طریق تلفن در تماس بودم. در روزهای بعد خود نیز به بیماری دچار و‌مجبور به قرنطینه شدم و پس از منفی شدن تست بلافاصله به کار بازگشتم. من و همکارانم در حالی که در حال مبارزه با ویروس کرونا بودیم کمپینی تحت عنوان فوتبال یک-کرونا صفر راه اندازی و با حمایت فوتبالیست های حرفه ای پیام هایی با مضامین بهداشتی برای مردم ارسال و از اهمیت در خانه ماندن آنها را آگاه نمودیم.


دکتر هراتیان در ادامه بیان داشت: "ما اعضای کادر  پزشکی مانند یک تیم فوتبال هستیم که تمام تلاشمان را برای پیروزی بر بیماری کووید ۱۹ انجام می دهیم. همه مردم دنیا برای پیروزی ما فریاد می کشند و دعا می کنند. ما آنها را نا امید نمی کنیم".


 

دیدگاه‌ها