کد خبر : 1678380 | 26 فروردين 1399 ساعت 09:40 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

خوان ماتا

شک نکنید هازارد در رئال مادرید می‌درخشد

خوان ماتا ستاره اسپانیایی منچستریونایتد می‌گوید ادن هازارد در چلسی بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس بود و در رئال مادرید هم کیفیت استثنایی‌اش را نمایش خواهد داد.

شک نکنید هازارد در رئال مادرید می‌درخشد

به گزارش "ورزش سه"، خوان ماتا، ستاره اسپانیایی منچستریونایتد می‌گوید ادن هازارد، ستاره بلژیکی این روزهای رئال مادرید زمانی که در چلسی توپ می‌زد بهترین فوتبالیست لیگ برتر انگلیس بوده و او  اطمینان دارد هازارد در رئال مادرید هم موفق می‌شود کیفیت استثنایی‌اش را به همه نشان دهد.

 

1490728

 

ادن هازارد در دوره هفت ساله حضورش در چلسی دوران بسیار موفقی را سپری کرد و با این تیم دو بار فاتح لیگ برتر و لیگ اروپا شد. پیش از انتقال خوان ماتای اسپانیایی به یونایتد، این دو به مدت دو سال در چلسی همبازی بودند. هازارد هم تابستان گذشته به رئال مادرید پیوست ولی مصدومیت باعث شد نتواند آنطور که باید در حد انتظار ظاهر شود. او در لالیگا و لیگ قهرمانان پانزده بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده.

 

ماتا در گفتگو با وبسایت باشگاهش منچستریونایتد در این باره گفت:" هازارد بهترین بازیکن لیگ برتر بود. من در کنار او بازی می‌کردم و در مقابلش هم بازی کرده‌ام. معتقدم او سالها بهترین بازیکن لیگ برتر بود. هازارد می‌توانست به تنهایی تیمش را پیروز یک بازی کند. من با او تمرین کرده‌ام و می‌دانم که چه فوتبالیست عالی‌ای است".

 

1490729

 

هافبک اسپانیایی منچستریونایتد در ادامه گفت:" هازارد از زمان پیوستن به رئال مادرید خیلی بدشانسی آورده و مصدومیت بلای جانش شده. ولی مطمئنم وقتی آمادگی‌اش را بدست بیاورد و دیگر مصدوم نباشد نشان خواهد داد که چه فوتبالیست بی‌نظیری است".

 

دیدگاه‌ها