کد خبر : 1678445 | 26 فروردين 1399 ساعت 14:32 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

شاید در جیب من 10 میلیون هم پیدا نکنید

صادقی: من کی گفتم اسپانسر استقلال می شوم؟

مدافع سابق استقلال می گوید هرگز نگفته است می خواهد اسپانسر این باشگاه شود.

صادقی: من کی گفتم اسپانسر استقلال می شوم؟ 

 به گزارش ورزش سه، امیرحسین صادقی چندین بار در مصاحبه های خود مدعی شده می تواند مشکلات مالی استقلال را حل کند تا این شائبه به وجود بیاید که او قصد دارد اسپانسر این باشگاه شود. 

 

امیرحسین صادقی با تکذیب این موضوع به ورزش سه گفت: من کی گفتم اسپانسر استقلال می شود؟ ببینید، من بارها گفته ام اگر قرار است به استقلال کمک بشود باید باشگاه از زیر نظر  وزارت ورزش و جوانان خارج و خصوصی شود. همه پیشکسوتان 15 سال است می گویند می توانند برای استقلال درآمدزایی کنند و این حرف من نیست.  

 

او ادامه داد: مگر دیشب خود آقای سعادتمند نگفتند باشگاه استقلال قابلیت چند صد میلیارد تومان درآمدزایی دارد؟ شاید جیب های من را بگردید   10 میلیون تومان هم پیدا نکنید، من می گویم کسانی هستند که این باشگاه را از نظر مالی بی نیاز کنند ندارم. عده ای هم  حواشی درست می کنند که من می خواهم اسپانسر استقلال شوم. 

 

 

او در پاسخ به این سوال که آیا کسی را می شناسد که بخواهد به استقلال کمک مالی کند هم گفت: آنقدر استقلالی ها هستند دل شان به حال این تیم بسوزد، نه دوستانی که به استقلال می آیند، هیچ کاری نمی کنند، فالوور جمع می کنند و می روند. من به آقای سعادتمند گفتم می توانیم با همکاری همدیگر این مسائل را حل کنیم،  نه به عنوان کسی که سمت دارد بلکه به عنوان یک هوادار. من  تا این دولت باشد نمی خواهم سمتی در استقلال داشته باشم اما می توانیم  آستین بالا بزنیم و بخشی از مشکلات باشگاه را حل کنیم. 

 

امیر حسین صادقی در مورد جلسه ای که با سعادتمند داشت هم گفت: من به ایشان گفتم هرکاری می کنید فقط با هوادار صادق باشید. به ایشان گفتند از این مدیران نباشید که مدتی می آیند و هیچ کاری هم انجام نمی دهند. ایشان صحبت های جدی ای کردند و کارنامه خوبی هم دارند. من گفتم هر کمکی خواستند در خدمتشان هستم البته اگر صادقانه کار کنند.

دیدگاه‌ها