کد خبر : 1678461 | 26 فروردين 1399 ساعت 15:21 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

قلیچ و ماجرای آتش زدن پیراهن علیرضا بیرانوند

وحید قلیچ دروازه بان پرسپولیس در دهه 1360 است؛ دروازه بانی با قد و قامت متوسط و چند بازی معدود ملی.

قلیچ و ماجرای آتش زدن پیراهن علیرضا بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، قلیچ از ابتدای دهه شصت به عنوان دروازه بان ذخیره‌ی بهروز سلطانی در پرسپولیس حاضر بود اما در سال 1365 و با کوچ سلطانی به آلمان تبدیل به گلر اول سرخپوشان شد. او اما در دیدار نیمه نهایی مقابل استقلال از ناحیه صورت آسیب دید تا دوباره بهروز سلطانی چارچوب دروازه پرسپولیس را از آن خود کند و به این تیم بازگردد. با این حال قلیچ تا پایان دوره حضور در پرسپولیس و تنگ شدن جایش توسط دروازه بان جوانی همچون سعید عزیزیان و نادر باقری و جدایی اش از این تیم همواره به عنوان یک بازیکن نسبتا موثر در پرسپولیس سنگربانی کرد.


او حالا نزدیک به 30 سال است که دروازه بانی را کنار گذاشته و زندگی عجیبش با فراز و نشیب های مختلفی پیش برده است. قلیچ در این بین مدتی نیز به عنوان دروازه‌بانان با سرمربیانی همچون علی پروین و فرهاد کاظمی همکاری کرده است. او اما در یکی دو سال اخیر کلیپ های کوتاهش در اینستاگرام به چشم آمده است. قلیچ تقریبا هر روز و در یک مکان مشخص در محدوده سعادت آباد و صافکاری های آن اطراف رو به دوربین می‌ایستد و نکاتی را مطرح می‌کند. او اغلب در این صحبت‌ها جملاتی تند را علیه افراد مختلف به زبان می‌آورد و افرادی مثل محسن خلیلی، علیرضا بیرانوند، محمد حسن انصاریفر، امیر قلعه نویی، یحیی گل محمدی، داوود فنایی و ... از گزند زبان او در امان نبوده‌اند. اگرچه او گاها موضع خود را نسبت به برخی از افراد تغییر داده و مثلا بعد از انتقاد از بیرانوند مدتی را فقط به تعریف از او اختصاص داد و البته الان مدتی دوباره از دروازه بان کنونی پرسپولیس عصبانی به نظر می‌رسد. قلیچ پس از چندین انتقاد از امیر قلعه نویی اکنون در زمره طرفداران او به حساب می‌آید، کما اینکه در مورد یحیی گل محمدی هم با حضور در ورزشگاه محل تمرین پرسپولیس با سرمربی پرسپولیس آشتی کرد.

 

اما آخرین موضوع جنجالی این دروازه بان سابق پرسپولیس به موضوع فروش پیراهن علیرضا بیرانوند برمی‌گردد. قلیچ از چندی پیش تلاش کرده در صفحه اینستاگرامش پیراهن علیرضا بیرانوند در دربی را به نفع یک بیمار حراج بزند اما دنبال کنندگان او از این حرکت استقبال نکردند. قبل تر هم قلیج این حرکت را با پیراهن مهدی عبدی (گلزن پرسپولیس در دربی) کرد که آن حراج هم موفقیت آمیز نبود تا تیر این پیشکسوت پرسپولیس در نیتی که داشته به سنگ بخورد.

 

اما قلیچ تصور می‌کند در صورتی که علیرضا بیرانوند در یک پست اینستاگرامی بگوید که این پیراهن متعلق به اوست شرایط تغییر خواهد کرد و خریداران این متاع را از او به یادگار خواهند برد. اما بیرانوند با مقاومتی عجیب این کار را انجام نداده تا عصبانیت قلیچ دوباره علیه دروازه بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس شعله ور گردد. او امروز با انتشار پستی تهدید کرده که فردا پیراهن علیرضا بیرانوند را خواهد سوزاند! تا این دروازه بان بداند که قلیچ قصد نداشته این پیراهن را به نفع شخصی خود حراج بزند.


نکته جالب مقاومت علیرضا بیرانوند در قبال درخواست قلیچ است که احتمالا دلایلی دارد که چندان نوشتنی نیست اما شاید گلر شماره یک امروز پرسپولیس چیزهایی بداند که بیننده عادی از آن بی خبر باشد.

دیدگاه‌ها