کد خبر : 1678600 | 27 فروردين 1399 ساعت 09:25 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیراهن شماره 10 ایندیپندینته، رزرو شده برای آگوئرو

سرمربی باشگاه آرژانتینی ایندیپندینته می‌گوید این تیم پیراهن شماره 10 خود را برای سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی نگه داشته است.

پیراهن شماره 10 ایندیپندینته، رزرو شده برای آگوئرو

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس پوسینری، سرمربی باشگاه آرژانتینی ایندیپندینته می‌گوید این تیم پیراهن شماره 10 خود را برای سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی نگه داشته و امیدوار است آگوئرو که شیفته پیراهن شماره 10 است و از هواداران پر و پا قرص ایندیپندینته به حساب می‌آید به زودی این پیراهن را به تن کند.

 

آگوئرو که در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ منچسترسیتی است چهارده سال پیش باشگاه ایندیپندینته، باشگاه محبوب دوران کودکی‌اش را ترک کرد و به اتلتیکومادرید پیوست. از آن زمان تا امروز آگوئرو بارها از علاقه‌اش به بازگشت به آرژانتین و بازی در ایندیپندینته سخن گفته است.

 

1490932

 

آگوئرو که امسال تابستان 32ساله می‌شود تا سال 2021 با سیتی قرارداد دارد. اما از زمانی که پوسینری، هم‌تیمی سابق او چند ماه پیش به عنوان سرمربی جدید ایندیپندینته منصوب شده شایعات درباره بازگشت او به این تیم بار دیگر شدت گرفته است.

 

سرمربی ایندیپندینته در این باره گفت:" امیدوارم حالا دیگر وقت آن شده باشد که مربی آگوئرو بشوم. من قبلا هم‌تیمی او بوده‌ام و امیدوارم در آینده مربی‌اش بشوم. امیدوارم تا وقتی مربی ایندیپندینته هستم بتوانم یک بار دیگر با سرخیو در یک تیم باشم. ما پیراهن شماره 10 را برای او نگه داشته‌ایم".

 

پوسینری می‌گوید مرتب با آگوئرو در تماس است ولی او را برای ترک سیتی و پیوستن به ایندیپندینته تحت فشار نمی‌گذارد. او در این باره گفت:" در روزهای اخیر با او صحبت نکرده‌ام. آخرین بار حدود دو ماه پیش بود که با سرخیو حرف زدم و به خاطر هفته عالی‌ای که داشت و گلهای زیادی که زده بود به او تبریک گفتم. همه چیز به خواست و اراده سرخیو بستگی دارد ولی حرف ما این است که همه ما در ایندیپندینته از بازگشت او واقعا خوشحال خواهیم شد".

 

دیدگاه‌ها