کد خبر : 1677655 | 22 فروردين 1399 ساعت 13:03 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

هرنان کرسپو

لائوتارو، سرخیو آگوئروی آینده است

هرنان کرسپو ستاره سابق آرژانتین از هموطن جوانش لائوتارو مارتینز تمجید کرده و می‌گوید او می‌تواند سرخیو آگوئروی آینده باشد.

لائوتارو، سرخیو آگوئروی آینده است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات درباره انتقال لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینترمیلان به بارسلونا این روزها به اوج رسیده و انتظار می‌رود او در تابستان آتی با قراردادی بزرگ راهی نوکمپ شود، هرنان کرسپو، هموطن او و ستاره سابق فوتبال آرژانتین با تمجید لائوتارو می‌گوید او می‌تواند سرخیو آگوئروی آینده باشد.

 

1490026

 

درخشش لائوتارو با پیراهن اینترمیلان در سن‌سیرو باعث شده او  مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار بگیرد و گفته می‌شود باشگاه بارسلونا بیش از همه علاقه‌مند به خرید او است و برای جذب لائوتارو با قراردادی بزرگ آماده شده است.

 

1490027

 

کرسپو، ستاره سابق آرژانتین و مهاجم سابق اینترمیلان با ستایش از لائوتارو در این باره گفت:" لائوتارو می‌تواند سرخیو آگوئروی آینده باشد. او در دریبل‌ زدن خیلی عالی نیست ولی مثل آگوئرو بازیکنی در خدمت تیم است. لائوتارو همیشه در حرکات تیمی مشارکت دارد و هم می‌تواند به تنهایی در نوک حمله بازی کند، هم در کنار مهاجمی مثل لوکاکو و هم به عنوان یک ضلع مثلث خط حمله. من از ذهنیت او خیلی خوشم می‌آید".

 

 

دیدگاه‌ها