کد خبر : 1678726 | 27 فروردين 1399 ساعت 18:13 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

فاستینو آسپریا:

اگر الان بازیکن بودم، قیمتم ۳۰۰ میلیون یورو بود

فاستینو آسپریا، ستاره دهه ۹۰ باشگاه پارما می‌گوید اگر در این مقطع فوتبال بازی می‌کرد قیمتش چیزی حدود ۳۰۰ میلیون یورو بود.

اگر الان بازیکن بودم، قیمتم ۳۰۰ میلیون یورو بود

به گزارش "،ورزش سه" فاستینو آسپریا یکی از بهترین مهاجمان دنیا در دهه ۹۰ به حساب می آمد و از هوش و ذکاوت بسیار بالایی برخوردار بود. این ستاره کلمبیایی پیش از ترک پارما و پیوستن به نیوکاسل با قراردادی ۶.۵ میلیون پوندی، در تیم ایتالیایی هفت جام مختلف دست آورد تا کارنامه فوق‌العاده ای را به ثبت برساند.

 

 

1491068

 

 

اخیرا یوونتوس با قرار دادی به ارزش ۴۴ میلیون یورو دژان کولوسفسکی را از آتالانتا به خدمت گرفت. آسپریا در این باره می‌گوید: " کولوسفسکی یک استعداد برتر و فوق العاده است. با توجه به پولی که در نقل و انتقالات جریان پیدا می کند، من از قیمت وی تعجب نکردم. اگر من هم حالا بازیکن بودم قیمتم ۳۰۰ میلیون یورو بود."

 

سپس از این کلمبیایی در رابطه با دووان زاپاتا، وطنش و مهاجم آتالانتا سوال شد که او در جواب گفت: " او ۲۹ سال سن دارد و در بهترین فرم خود قرار دارد. با احترام کامل اما فکر نمی‌کنم که آتالانتا بتواند از مقام چهارم یا سوم بالاتر بیاید. اگر زاپاتا بخواهد جامی بدست بیاورد باید راهی تیم دیگری شود."

دیدگاه‌ها