کد خبر : 1677504 | 21 فروردين 1399 ساعت 13:15 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

مانوئل نویر- بایرن مونیخ؛ چند قدم تا تمدید قرارداد

به نظر می رسد قرارداد مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ به زودی تمدید خواهد شد.

مانوئل نویر- بایرن مونیخ؛ چند قدم تا تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، روند تمدید قرارداد بازیکنان باتجربه بایرن مونیخ در این روزهای قرنطینه آغاز شد و دو روز قبل این باشگاه رسما اعلام کرد با توماس مولر برای تمدید تا سال 2023 به توافق رسیده است. اما همچنان آینده مانوئل نویر در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

1489886

 

دیروز نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه بایرن مونیخ از روند مذاکرات رضایت نداشته و از دست مانوئل نویر به دلیل درخواست مالی بالا و همچنین تمایل به تمدید قرارداد طولانی مدت دلخور هستند. اما هانسی فلیک در مصاحبه ای به تمجید از کاپیتان بایرن پرداخته و مدعی شد تمامی ارکان باشگاه تلاش خود را برای ماندن او انجام داده و در صورت نیل به این هدف خوشحال خواهند شد.

 

اما امروز سایت گل مدعی شد مانوئل نویر اخیرا مذاکراتی مثبتی با اولیور کان داشته و به نظر می رسد قرارداد او به زودی تمدید خواهد شد. البته نویر خواهان تمدید قرارداد  تا سال 2025 بوده که بعید است این خواسته محقق شود و احتمال دارد قرارداد او نیز مانند توماس مولر تا سال 2023 تمدید شود. به هر ترتیب بعید است مانوئل نویر را در آینده در تیم دیگری ببینیم و احتمالا او در آلیانس آره نا ماندنی خواهد شد.

دیدگاه‌ها