کد خبر : 1678848 | 28 فروردين 1399 ساعت 14:20 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون چگونه اجازه داد نیم فصل بازیکن بگیرند؟

میرجوان: مدیرعامل پارس جنوبی دروغ می‌گوید

مهاجم نفت مسجدسلیمان نسبت به صحبت های مدیرعامل موقت باشگاه پارس جنوبی واکنش نشان داد.

میرجوان: مدیرعامل پارس جنوبی دروغ می‌گوید

به گزارش "ورزش سه"، مراد مرادی مدیرعامل موقت باشگاه پارس جنوبی طی روزهای گذشته در مصاحبه هایش تاکید کرده که با همه بازیکنان و مربیان فصل گذشته تسویه حساب انجام داده است. او امروز نیز بار دیگر در گفت و گویی این حرف را تکرار کرده و همین صحبت ها واکنش تند بازیکنان سابق این تیم را در پی داشته است.


عماد میرجوان مهاجم کنونی نفت مسجدسلیمان که سال گذشته در پارس جنوبی توپ می زد، در این خصوص به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من نمی دانم چرا مدیر پارس این حرفها را بر زبان می آورد. این حرف دروغ است و عجیب است که اینقدر راحت در رسانه ها دروغ می گویند.


وی ادامه داد: من از سال گذشته 54 درصد طلب دارم وآنقدر وعده ووعید شنیدم که خسته شدم و بابت دریافت طلبم از پارس جنوبی شکایت کردم. هیچ کس از باشگاه پارس جنوبی با من تماسی نگرفته و صحبتی نداشتیم. هیچ پولی هم نگرفتم و عجیب است که مدیر باشگاه اینقدر راحت در رسانه می گوید با همه تسویه حساب شده است. این در حالی است که کادرفنی و تعداد زیادی از بازیکنان پارسال پارس جنوبی امسال در نفت مسجدسلیمان هم تیمی من هستند و می دانم به غیر از دو سه نفر آنها نیز هیچ پولی نگرفتند.

 

 

1332464

 


مهاجم نفت مسجدسلیمان همچنین گفت: برای من عجیب است که فدراسیون چگونه با این همه شاکی به پارس جنوبی اجازه می دهد بازیکن بگیرد. مگر قرار نبود جلوی نقل و انتقالات تیم های بدهکار گرفته شود؟ چطور پارس جنوبی نیم فصل این همه بازیکن خرید و کارت بازی شان هم صادر شد؟ امیدوارم فدراسیون فوتبال تصمیمی در باره بدهکاران بگیرد و ما هم به پولمان برسیم.


میرجوان درباره تعطیلی لیگ برتر در روزهای کرونایی بیان کرد: به هر حال شرایط سختی است. مردم با شرایط دشواری زندگی را می گذرانند و امیدوارم هرچه سریع تر این ویروس سایه‌اش را از سر کشورمان بردارد و به زندگی عادی برگردیم. فوتبال هم بلاتکلیف است و ما نمی دانیم برنامه مان چیست. امیدوارم سازمان لیگ و فدراسیون هرچه سریع تر تکلیف لیگ برتر را روشن کنند.


وی درباره بحث کاهش قرارداد فوتبالیست ها تاکید کرد: من در این خصوص صحبت کردم. واقعیت این است که مقایسه لیگ ایران با کشورهای اروپایی در این ماجرا منطقی نیست. چرا در بحث های دیگر ایران را با کشورهای مطرح مقایسه نمی کنند؟ بازیکنان لیگ برتر انگلیس هفتگی پول می گیرند و 20 درصد پولشان را بخشیده اند. اینجا در ایران ما هیچ وقت 100 درصد قراردادمان را نمی گیریم و روی چه حسابی می گویند باید قراردادمان را کاهش بدهیم؟ این موضوع اصلا با توجه به شرایط فوتبال ایران منطقی نیست.

دیدگاه‌ها