کد خبر : 1679013 | 29 فروردين 1399 ساعت 16:09 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

دوباره به روزهای اوج بر می گردم 

حاج محمدی: پرونده استقلال را بستم و تمام

مدافع تیم فوتبال سایپا می گوید یک بدشانسی یک سال او را از فوتبال عقب انداخت ولی حالا آماده است تا این اتفاق را جبران کند.

حاج محمدی: پرونده استقلال را بستم و تمام

امین حاج محمدی در مورد دوری یک ساله اش از فوتبال به ورزش سه می گوید: راستش را بخواهید این مصدومیتی که فصل پیش نصیبم شد باعث شد یک سال از فوتبال عقب بیفتم. شرایط سختی بود ولی انشاالله با شروع بازی ها آماده ام تا شرایط تغییر بدهم.

 

او در مورد اینکه خیلی ها نمی دانستند رباط صلیبی پاره کرده است هم گفت: شاید چون در یک بازی دوستانه این اتفاق برایم رخ داد کسی متوجه نشد. ولی به هرحال روزهای سختی بود که امیدوارم بتوانم با عملکرد خوبم آن را به دست فراموشی بسپارم.

 

مدافع سایپا در پاسخ به این سوال که آیا با شروع دوباره لیگ می تواند بازی کند یا نه هم گفت: بله صد در صد. یک سال از مصدومیت من گذشته است و می توانم بازی کنم.

 

 

حاج محمدی در پاسخ به این سوال که چرا در استقلال نتوانست روزهای خوبی داشته باشد هم گفت: سال اول خیلی خوب بود ولی همه می دانند سال دوم من با علیرضا منصوریان به اختلاف خوردم و مجبور شدم این تیم را ترک کنم.

 

او در پاسخ به این سوال که اختلافش با منصوریان برسر چه موضوعی بود هم گفت: از آن روزها سه چهار سال گذشته است و من نمی خواهم پرونده این موضوع را باز کنم. در حال حاضر نگاه من به آینده است نه اتفاق های تلخ گذشته.

 

امین حاج محمدی در پایان گفت: من هنوز شرایط سنی ام خوب است و مطمئن باشید دوباره بر می گردم و به  روزهای اوجم می رسم. برای اینکه بتوانم خودم را ثابت کنم خیلی انگیزه دارم و امیدوارم بتوانم اتفاق های تلخ فصل پیش را جبران کنم.

دیدگاه‌ها