کد خبر : 1679089 | 30 فروردين 1399 ساعت 09:28 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

تریم و موسلرا در تیم منتخب بافیتیمبی گومیس

بهترین مربی از نظر ستاره خط حمله الهلال

بافاتیمبی گومیس تیم منتخب خود از بازیکنانی که با آن ها هم تیمی بوده را نوشته که در آن تنها یک بازیکن عربستانی به چشم میخورد.

بهترین مربی از نظر ستاره خط حمله الهلال

به گزارش "ورزش سه"، بافاتیمبی گومیس مهاجم ۳۴ ساله و فرانسوی تیم الهلال در سال های گذشته عملکردبسیار خوبی با پیراهن این تیم شهر ریاض داشته و توانسته دغدغه های الهلالی‌ها برای خط حمله را از بین ببرد. او که سابقه بازی در تیم هایی چون گالاتاسارای، لیون، سوانسی و... را هم دارد، حالا تیم منتخب خود از بازیکنان هم تیمی اش را نوشته که بازیکنان نامداری در آن دیده می‌شوند.

 

هوگو لوریس گلر فعلی تاتنهام که در لیون با او هم تیمی بود، در درون دروازه حضور دارد.اریک آبیدال، لیلیان تورام، دژان لوورن و ساموئل امتیتی ۴ مدافع وی هستند که سه تا سابقه بازی در بارسلونا را هم دارند و همچنین هر سه فرانسوی هستند.

 

در خط هافبک میرالم پیانیچ که پیش از بازی در یوونتوس هافبک لیون بود حضور دارد. در کنار او هم پاتریک ویه‌را و بلیز متویدی بازیکنان سابق سن تایپ نقش آفرینی می‌کنند.

 

فرانک ریبری، فلورین تافین و کریم بنزما نیز سه مهاجم تیم او هستند. در روی نیمکت موسلرا، بن الوان، بدمیو، سانیول، تیری هانری، گیلافوگی و شلحوب حضور دارند تا بافاتیمبی تیمش را با حضور تنها یک بازیکن عربستانی تکمیل کرده باشد.

دیدگاه‌ها